• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402052213268
  • خبرنگار : 50630

در دیدار رییس هیئت کشتی مازندران با سینا خلیلی مطرح شد؛

برگزاری مسابقه کشتی ۳ هزار نفره در رامسر

برگزاری مسابقه کشتی ۳ هزار نفره در رامسر

ایسنا/مازندران رییس هیئت کشتی مازندران از برگزاری مسابقه کشتی رده های سنی مختلف با حدود سه هزار کشتی گیر در هفته اول شهریور به میزبانی رامسر خبرداد و گفت: استعدادیابی از اقدامات هیئت کشتی برای تقویت این ورزش در مازندران است که امیدواریم از دل همین مسابقات برای هشت سال آینده کشتی گیر المپیکی داشته باشیم.

"امید شایگان" رئیس هیئت کشتی استان مازندران با حضور در منزل سینا خلیلی قهرمان کشتی نوجوانان جهان با او دیدار و از زحمات و مدال طلای او قدردانی کرد.

سینا خلیلی کشتی گیر نوجوان زیرابی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد، مدال طلای وزن ۶۵ کیلوگرم را به دست آورد و با توجه به نوع و سبک کشتی گرفتن، نوید ظهور یک ستاره تازه در ورزش اول کشور را داد.

برگزاری مسابقه کشتی ۳ هزار نفره در رامسر

در این جلسه که اصغر ثمربخش از رؤسای سابق هیئت کشتی استان، شایگان را همراهی کرد، رییس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اهمیت استعدادیابی و توجه به کشتی گیران رده های پایه، گفت: سعی می کنیم با استعدادیابی و برگزاری منظم مسابقات، کشتی گیران با استعداد را وارد چرخه کشتی استان و کشور نماییم.

برگزاری مسابقه کشتی ۳ هزار نفره در رامسر

وی افزود: برای ایجاد انگیزه بین خردسالان شرکت کننده در مسابقات کشتی سه هزار نفره رامسر، تصمیم داریم تا از سینا خلیلی قهرمان نوجوانان جهان دعوت کنیم تا به عنوان مهمان ویژه در این مسابقات حضور داشته باشد .

رئیس هیئت کشتی مازندران در خصوص دانش افزایی مربیان اظهار کرد: طی سال جاری هشت کلاس آموزشی برای مربیان تدارک دیده شده است که باعث رشد و بروز رسانی علم مربیان خواهد شد.

شایگان اشاره کرد: از تجربه و دانش پیشکسوتان و قهرمانان گذشته استان برای بهبود کیفیت کشتی استفاده می کنیم.

برگزاری مسابقه کشتی ۳ هزار نفره در رامسر

وی گفت: تعامل خوبی با آموزش و پرورش داریم تا ورزشکاران و قهرمانان نوجوان برای شرکت در مسابقات و انجام تمرینات قهرمانی مشکلی نداشته باشند.

رئیس هیئت کشتی استان از عزم جدی این هیئت ورزشی برای توجه به زیر ساخت های شهرستان ها در جهت توسعه کشتی خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha