• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402051811638
  • خبرنگار : 71638

حضور والیبال ژاپن با تیم اصلی در مسابقات آسیایی به میزبانی ایران

حضور والیبال ژاپن با تیم اصلی در مسابقات آسیایی به میزبانی ایران

تیم ملی والیبال ژاپن با نفرات اصلی خود پا در مسابقات آسیایی خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از fujitv، تیم ملی والیبال ژاپن برای حضور در مسابقات آسیایی با ترکیب اصلی خود در این مسابقات حاضر خواهد شد. یوکی ایشیکاوا، یوجی نیشیدا، آی تاکاهاشی از جمله چهره‌های معروف والیبال ژاپن برای حضور در این مسابقات هستند.

fujitv نوشت: بیست و دومین مسابقات والیبال مردان قهرمان آسیا درحالی در ایران پیگیری می‌شود که تیم اصلی ژاپن به این مسابقات اعزام خواهند شد. تیم قدرتمند ژاپن به طور پیوسته قدرت خود را به تیم‌ها نشان داد؛ به طوری که بسیاری آن را قوی‌ترین تیم در تاریخ ژاپن می‌دانند.

به گزارش ایسنا، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. باتوجه به حضور پرقدرت والیبال ژاپن در این رقابت‌ها به نظر می‌آید که این تیم تنها به فکر قهرمانی در رقابت‌های آسیایی است.

پیش از این سرمربی ژاپن از گذاشتن هر گونه پست یا مطلبی در فضای مجازی این بازیکنان را محروم کرده بود تا ترکیب این تیم برای رقبا مشخص نشود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۰:۲۰

خدا کنه قهرمان شه ژاپن تا از شر عطایی خلاص شیم بینم اون موقع چه دفاعیه ای واسش دارن فدارسیون نشین ها

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۴:۲۲

باسلام یه یاری خدا این کوتوله های ژاپنی را باغیرت وتعصب بازیکنان می بریم و درس خوبی به آنها خواهیم داد .اینجا ایران است مهد دلیران پارسی

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۴:۴۹

ما بایدنشان بدهیم میزبان شایسته ای هستیم.ازهرگونه حاشیه و مواردغیراخلاقی بپرهیزیم.و ضمن طرفداری تیم خودمان درهنگام ورودتیم‌های میزبان و یا معرفی بازیکنان تیم مهمان اونا رو هم تشویق کنیم..

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۷:۳۹

عطایی شاهکار جام ملت‌ها رو اینجا هم به نمایش بذار تا داور زنی پوسیده متوجه مربی نادان خود بشود

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۰۹:۵۳

خیلی خوب میشه امید وارم شاهد بازی های خوبی باشیم

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۱۰:۵۹

به نظر من همین مربی ایرانی خیلی خوبه برای چی پول ایران را بدن به یه بیگانه بعد هم که نتیجه نگرفت براش مهم نیس راحت پولش و میگیره و میره کشور خودش ولی ایرانی بالااخره دلسوزه و تلاشش را میکنه فقط باید حداقل مثل فوتبال بهشون بها بدن اگر هزینه ای که صرف فوتبال میکنن نصفش به والیبال میدادن قهرمانی جهان هم میاوردن

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۱۹ ۱۶:۲۸

تیم ما با بهترین تیمش اومده ، عبادی پور و موسوی هم که هستن صابر کاظمی هم برگشته اسماعیل پور هم که نقطه قدرت تیم ماس ، مسابقات هم که تو کشور خودمون برگزار میشه ، بازی با ژاپنی که واقعا بهترین تیم تاریخشون هست نشون میده که کدوم تیم تو آسیا بهتره