• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402051811583
  • خبرنگار : 50356

معاون دادگستری استان:

حمایت از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مشروع باید اولویت دستگاه‌های خراسان رضوی باشد

حمایت از کارآفرینی و سرمایه‌گذاری مشروع باید اولویت دستگاه‌های خراسان رضوی باشد

ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: انتظار داریم همه دستگاه‌ها در استان همچون دستگاه قضایی یکی از اولویتهایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد.

سید امیر مرتضوی، امروز ۱۸ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک‌، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی، چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت‌ها و هشتمین نمایشگاه تخصصی شوینده‌ها، مواد پاک کننده، محصولات بهداشتی و ماشین آلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و این موضوع نشان از تلاش فعالان در این حوزه از جمله انجمن و اتحادیه دارد. برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوبی از سراسر کشور رو به رو بوده است.

وی افزود: مشارکت و همدلی بین واحدهای تولیدی که کارشان با هم در ارتباط است؛ کمک بسیاری به تولید داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع خواهد کرد. خراسان رضوی در حوزه صنعت و کارآفرینی در کشور پیشتاز و پیشگام است. یکی از اولویت‌های ما در دادگستری خراسان رضوی حمایت از سرمایه گذاری بوده و جلسات و اقدامات مختلفی در این زمینه انجام می‌شود که یکی از آن‌ها  انجام بازدیدها و بررسی مشکلات واحدهاست.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در سال گذشته هیات اندیشه‌ورز در حوزه پلاستیک در استان تشکیل و آسیب شناسی انجام شد، بیان کرد: در این هیات مشکلات شناسایی شده و راهکارهای پیشنهادی ارائه می‌شود و تلاش شده مشکلات فعالان این حوزه به حداقل برسد. تلاش شده تا تورم مهار و جلوی واردات محصولاتی که از خارج وارد می‌شود، گرفته شده و حتی در حوزه صادارت محصولات این صنعت گام برداشته شود.

مرتضوی اضافه کرد: این نمایشگاه نشان داد که آینده روشنی برای این صنعت در حال رقم خوردن است. انتظار داریم همه دستگاه‌ها در خراسان رضوی همچون دستگاه قضایی یکی از اولویتهایشان حمایت از کارآفرینی، تولید و سرمایه گذاری مشروع باشد. در استان این همدلی نسبت به گذشته بیشتر شده و قابل تسری به کل کشور است. بسیاری از تولیداتی که قبلا به کشور وارد می‌شد، امروز در کشور تولید می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha