• چهارشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402051811347
  • خبرنگار : 30188

شودر؛ موفقیتی دیگر این‌ بار در نمایشگاه صنعت ساختمان

شودر؛ موفقیتی دیگر این‌ بار در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه صنعت ساختمان در ایران از مهم‌ترین و اثرگذارترین نمایشگاه‌ها در بین صنایع مختلف است. از طرفی صنعت ساختمان به واسطه گستردگی و حجم بالای گردش مالی آن یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشکیل‌دهنده‌ی GDP کشور است؛ بنابراین حضور موفق در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران برای تمام شرکت‌های فعال در این زمینه حیاتی و بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا به نقل از شودر، این مجموعه یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران است که توانست در نمایشگاه امسال به توفیقات بسیاری دست یابد. مدیران این شرکت به صورت هوشمندانه‌ای قبل از شروع نمایشگاه در قالب یک فراخوان عمومی طراحان صنعتی و نیروهای خلاق در این زمینه را به ارسال رزومه دعوت کردند تا علاوه بر رقابت بین آنها برای طراحی‌های نوآورانه بتوانند با استعدادترین‌ها را جذب شودر نمایند. این فراخوان توانست استقبال طراحان و مخاطبان خود را جلب نماید و مشارکت بالایی در پی داشته باشد. طی این فراخوان بین طراحان صنعتی جوان کشور، رزومه‌های متعددی به دست شودر رسید و از طراحان برتر خواسته شد با حضور در غرفه شودر در نمایشگاه روی طرح‌های خود کار کنند. این حضور موجب شد فضای غرفه‌ی شودر به فضایی حرفه‌ای و تخصصی مبدل شود. بازدیدکنندگان نیز از نزدیک با روند طراحی شیرآلات بهداشتی آشنا شدند.

شودر؛ موفقیتی دیگر این‌ بار در نمایشگاه صنعت ساختمان

عبارت موفقیت یک قله ندارد عبارتی است که با روح برند شودر عجین شده و ما در تمام فرایندها و آنچه در تاریخچه‌ فعالیت‌های این شرکت جاری و ساری می‌بینیم همواره حرکت مداوم به سوی پیشرفت نمایان بوده است. در شودر دو ارزش کلیدی وجود دارد که آنها این دو ارزش را بخش جدایی‌ناپذیر از شودر می‌دانند. تعالی و مترقی بودن دو کلیدواژه‌ای است که ما همیشه در شودر آنها را می‌بینیم. نوآوری و ارتقاء محصول برای شودر این‌گونه است که هیچ وقت فکر نمی‌کنند محصولی که تولید می‌شود یک محصول ایده‌آل خواهد بود و همیشه به دنبال راه‌های تازه و اتفاق‌های بهتر و نوآورانه‌تر هستند. شودر اعتقاد دارد هر موفقیتی که به دست می‌آورد فقط نقطه‌ای در طول مسیر توسعه است، نه یک نقطه اوج. شودر معتقد است هر بار که به دستاوردی نائل می‌شود باید با نگاهی کلان‌تر و دیدی بلندپروازانه‌تر چشم‌اندازهای بعدی خود و نیز صنعت شیرآلات بهداشتی در ایران را ترسیم کند و با نهایت سرعت و دقت به سمت آن در حرکت باشد.

از اتفاقات مهم نمایشگاه که در غرفه شودر به وقوع پیوست می‌توان به امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شودر و بانک رفاه اشاره کرد که همکاری‌هایی را بین این دو برند در آینده در پی خواهد داشت. غرفه شودر در این نمایشگاه میزبان فعالین صنعت ساختمان و مراجعین بوده و مورد استقبال ویژه‌ای از طرف مخاطبین قرار گرفت. به نحوی که در طول ۴ روز برگزاری نمایشگاه غرفه شودر همواره از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه بوده است؛ از جمله برنامه‌هایی که باعث شد مخاطبین در غرفه شودر تمایل زیادی به مشارکت نشان دهند، وجود نمایشگرهایی بود که افراد می‌توانستند با انتخاب طرح‌های متنوع شیرآلات، جزئیات دیگر آشپزخانه، حمام یا سرویس بهداشتی نهایتاً فضای مورد علاقه‌ی خود را تصویرسازی کنند و حاصل کارشان در نمایشگرهای بزرگتری که در غرفه برای عموم قابل ملاحظه بود به نمایش گذاشته می‌شد.

شودر؛ موفقیتی دیگر این‌ بار در نمایشگاه صنعت ساختمان

شودر در آینده‌ نزدیک طرح‌های توسعه بسیار بزرگی دارد که در حال عملیاتی شدن هستند و ظرفیت تولید و تکنولوژی تولید این شرکت به شدت در حال ارتقاء است. اگر در صنعت ساختمان فعالیت می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم حتماً شودر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید و فعالیت‌های این شرکت را زیر نظر داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha