• سه‌شنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402051710244
  • خبرنگار : 71610

صهیونیست‌ها خانه شهید فلسطینی در نابلس را منفجر کردند + فیلم

صهیونیست‌ها خانه شهید فلسطینی در نابلس را منفجر کردند + فیلم

صهیونیست‌های اشغالگر در ادامه اقدامات غیرانسانی خود صبح امروز (سه‌شنبه) خانه یک شهید فلسطینی در شرق نابلس را منفجر کردند.

به گزارش ایسنا، شبکه فلسطین الیوم در این باره اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی منزل شهید «عبد الفتاح خروشه» مجری عملیات ضد صهیونیستی حواره را در اردوگاه آوارگان «عسکر» در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری اشغالی منفجر کردند.

به گفته منابع محلی، نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان عسکر یورش بردند و منزل شهید خروشه را محاصره و شش ساعت پس از یورش، آن را منفجر کردند.

طبق این گزارش، صهیونیست‌ها حدود ۶۰ نفر از ساکنان منازل مجاور از جمله ۲۰ کودک را در مسجدی بازداشت کردند.

فلسطین الیوم در ادامه اعلام کرد که درپی این اقدام صهیونیست‌ها درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر شکل گرفت.

در همین حال، احمد جبریل، مدیر امداد رسانی و خدمات اورژانس هلال احمر در نابلس، گفت که در این درگیری‌ها هشت فلسطینی با اصابت گلوله صهیونیست‌ها مجروح شدند.

وی همچنین اعلام کرد که ۱۸۵ فلسطینی نیز درپی استنشاق گازهای اشک آور سمی دچار حالت خفگی شدند.

در همین راستا، منابع فلسطینی اعلام کردند که رزمندگان مقاومت پس از هجوم به اردوگاه عسکر، نظامیان صهیونیست و خودروهای زرهی آنها را هدف تیراندازی قرار دادند و مواد منفجره دست ساز را در مسیر آنها منفجر کردند.

شهید خروشه ۲۶ فوریه عملیات ضد صهیونیستی را در شهرک حواره انجام داد که منجر به کشته شدن دو شهرک نشین صهیونیست تندرو شد.

وی هفتم مارس در یک درگیری مسلحانه با صهیونیست‌ها به همراه چند مبارز فلسطینی دیگر در اردوگاه جنین به شهادت رسید.

جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به این اقدام غیر انشانی صهیونیست‌ها تاکید کرد: اصرار دشمن بر ادامه منفجر کردن خانه‌های رزمندگان مقاومت و خانواده شهدا و اسرا که آخرین مورد آن منزل شهید عبد الفتاح خروشه در اردوگاه عسکر بود، بیانگر سیاست ناتوانی صهیونیستی است که شکست خود را در زمینه سرکوب مقاومت و تأثیرگذاری بر روحیه رزمندگان مقاومت و خانواده‌های مبارز آنها ثابت کرده است و  قهرمانان ملت ما که برای دفاع از مسجد الاقصی قیام کرده‌اند، راه پاسخ به این جنایت را می‌دانند.

در این بیانیه آمده است: جنبش حماس ضمن تمجید از عملکرد مبارزان قهرمان مقاومت و فرزندان ملت سرافراز فلسطین که در برابر هجوم نابلس مقاومت کردند، از کمپین‌های مستمر مردمی برای رد سیاست تخریب خانه‌ها و مقابله با آن به هر وسیله‌ای تقدیر و تاکید می‌کند که این جنایت جدید ملت ما در کرانه باختری و قدس را به سمت تشدید مقاومت و عملیات قهرمانانه به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر اشغالگران و گله‌های شهرک نشینان آن سوق خواهد داد.

حماس در ادامه آورده است: گروه‌های مقاومت تکیه گاه ملت ثابت قدم ما خواهند بود و این ملت مبارز در برابر رژیم اشغالگر به یک قلب بودن و اتحاد خود تا زمان بازپسگیری کامل حق و حقوقمان ادامه خواهند داد.

طارق سلمی سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به این اقدام تاکید کرد که تخریب خانه شهید عبد الفتاح خروشه در نابلس عزم رزمندگان مقاومت را تضعیف نمی‌کند، بلکه بر عزم و پایبندی آنها به مقاومت و جهاد می‌افزایند.

سلمی گفت: جنایت تخریب منازل، اهداف بازدارندگی مورد نظر ارتش دشمن را محقق نخواهد کرد، چرا که با هر گلوله یا عملیات رزمنده جدید مقاومت، احساس ناامیدی، درماندگی و شکست در دشمن بیشتر می‌شود.

سلمی در ادامه به رزمندگان دلاور تیپ نابلس که شجاعانه با ارتش رژیم اشغالگر مقابله کردند درود فرستاد و گفت: رزمندگان شجاع مقاومت در کرانه باختری با وحدت و استواری خود در زمینه مقابله با دشمن اراده ملی را مجسم کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha