• دوشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402051609691
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان خبر داد

اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

اجرای ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی عمرانی در مناطق مختلف این استان اجرایی شده است.

«ناصر صالحی» روز دوشنبه ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران افزود: در زمینه محرومیت زدایی عمرانی، بیش از ۵ هزار پروژه محرومیت زدایی طی چند سال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است بطوریکه تنها در سال گذشته، سه هزار پروژه عمرانی عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت‌های جهادی است، اظهار کرد: خدمت رسانی یکی از برکات این کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت بیش از ۷٠٠ گروه جهادی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رصد، انتقال و رفع مشکلات نیز در این راستا اجرایی می‌شود.

صالحی با تاکید بر اینکه محرومیت زدایی محور فعالیت ما در تمام مناطق استان است، تصریح کرد: مجموعه بسیج سازندگی در سال‌های اخیر جهش‌های خوبی در استان داشته است.

وی با اشاره به اجرای اغلب پروژه‌های آبرسانی روستایی توسط بسیج سازندگی استان، ادامه داد: از سال گذشته تاکنون، ۹۹ روستای استان آبرسانی پایدار شده است. همچنین آبرسانی به ۳٠ روستای استان نیز در دست اقدام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: رتبه دوم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های آبرسانی کشور علیرغم توپوگرافی سخت مناطق، متعلق به استان است.

صالحی از اجرای فاز دوم آبرسانی با پوشش ۱۵٠ روستای استان خبر داد و تاکید کرد: آبرسانی پایدار محور این پروژه‌ها است.

وی اظهارکرد: با حمایت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و متولیان استانی، محرومیت زدایی در بخش کانال‌های آبرسانی طرح «آبخیز تا جالیز» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته ۳۸٠ میلیارد تومان اعتبار  از محل اعتبارات تبصره ۱۶، تخصیص یافت که ۳٠٠ میلیارد تومان آن جذب شد. برای دو هزار و ۸٠٠ نفر پرونده تشکیل و پرداخت محقق شد.

صالحی افزود: ۶۸٠ صندوق قرض الحسنه مردم یار در استان فعال شده و ۷٠ تعاونی نیز تشکیل شد. همچنین احداث دهکده اقتصاد مقاومتی در یاسوج انجام شد.

وی با اشاره به محور محرومیت زدایی غیرعمرانی، تصریح کرد: در بحث محرومیت زدایی غیر عمرانی، دو هزار و ۱٠٠ جهیزیه اهدا شد. ۴٠٠ هزار بسته نیز معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه توزیع شد.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع لوازم التحریر و اقلام فرهنگی را از دیگر برنامه ها و فعالیت فرهنگی های این نهاد عنوان کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha