• یکشنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1402051508732
  • خبرنگار : 71505

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است/برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است/برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به قطع مجدد آب در بوستان چیتگر برای آبیاری درختان گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند؛ رئیس قوه قضاییه دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه ۱۶ گفت: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

وی با تأکید بر پیاده سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران افزود: در سال ۹۲ شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE بوده و ۱۰ سال و ۲ ماه از تاریخ این مصوبه می گذرد و اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله های برقی، آبنماها و پست های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم؟ تأکید کرد: از شهرداری تهران می خواهیم که نسبت به پیاده سازی الزامات اقدام کند؛ البته زحمات زیادی کشیده شده اما در شورا ارائه و تصویب نشده است و امیدواریم شاهد اتفاقات کمتری در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا با بیان اینکه آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است، افزود: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند و اگر رئیس قوه قضاییه در این زمینه دغدغه دارد، دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

وی عنوان کرد: آب به راحتی قطع می شود تا بوستان چیتگر خشک شود و اگر می خواهند دستورالعملی صادر کنند که بوستان چیتگر نمی خواهیم. یکبار بگویید می خواهیم درختان را خشک کنیم و خیال همه را راحت کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha