• شنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402051408531
  • خبرنگار : 50444

تکلیف هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد مشخص شد

تکلیف هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد مشخص شد

ایسنا/خراسان شمالی تکلیف هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد در انتخابات سال سوم دوره ششم شورای شهر مشخص شد.

به گزارش ایسنا، یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، عصر شنبه ۱۴ مردادماه به صورت علنی و با حضور رسانه های مختلف استان برگزار شد.

موضوع برگزاری این جلسه فوق العاده، انتخابات هیأت رئیسه سال سوم شورای ششم بود که در آن همه اعضای شورای شهر و معاون عمرانی فرماندار بجنورد حضور داشتند.

براساس رأی گیری انجام‌شده در این جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد، در رقابت جمشید عین بیگی و اعظم السادات افشین فر، عین بیگی با ۵ رای از ۹ رای رئیس شورای اسلامی شهر باقی ماند.

همچنین در خصوص نائب رئیس شورای شهر نیز علی اربابی در رقابت با یوسف مغروری، با ۵ رای از ۹ رای، نائب رئیس شورای شهر باقی ماند.

همچنین سید محسن موسوی با ۵ رای به عنوان خزانه دار انتخاب شد. منشی اول شورا نیز مهرداد رحمتی با ۷ رای و منشی دوم شورای اسلامی شهر نیز مهدی معلم با ۵ رای انتخاب شدند.

گفتنی است رؤسای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بجنورد نیز مشخص شدند که بر این اساس، جمشید عین بیگی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، مهدی معلم رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و پیگیری، علی اربابی رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، سید محسن موسوی رئیس کمیسیون خدمات و زیست شهری و همچنین رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری، یوسف مغروری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، مصطفی دلیریان رئیس کمیسیون ورزش و جوانان و اعظم السادات افشین فر نیز به عنوان رئیس کمیته بانوان و خانواده انتخاب شدند.

سید محسن موسوی همچنین به عنوان رئیس مرکز آموزش، پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر بجنورد انتخاب شد.

در این جلسه، اعضای کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و همچنین نمایندگان شورای اسلامی شهر بجنورد در کمیسیون ها و کمیته های ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نیز مشخص شدند.

تکلیف هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد مشخص شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha