• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402051006524
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد

ایسنا/کرمانشاه اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، آرش نیکبخت را به عنوان رییس این هیات انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخابات ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه، با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان، امروز(10 مرداد) برگزار و آرش نیکبخت با کسب تمامی آراء به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

دراین مجمع، آرش نیکبخت تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات تیراندازی استان کرمانشاه بود که پس از ارائه برنامه هایش، رای گیری از اعضای مجمع انجام گرفت و در نهایت این کاندیدا توانست با کسب ۲۲ رای موافق از مجموع ۲۲ رای ماخوذه برای مدت چهارسال سکان هدایت این هیات را بدست گیرد.

رئیس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه که پیش از این برای مدت شش‌ماه سرپرستی هیات را بر عهده داشت، درخصوص عملکردش در این مدت، اظهار کرد: طی این مدت به منظور تحرک و پویایی این رشته تعداد ۲۰ مسابقه برای ادارات و ورزشکاران هیات برگزار کردیم.

وی افزود: همچنین به منظور ترویج و توسعه این رشته با دستگاه های مختلف دولتی و بخش خصوصی قراردادهایی را منعقد و از فضای ورزشی که در اختیار داشتند نیز استفاده کردیم.

نیکبخت واگذاری ۷۰ قبضه سلاح هوماک برای ورزشکاران، میزبانی اردوی تیم ملی تپانچه بادی، برگزاری دوره مربیگری درجه یک تفنگ و تپانچه کشوری با حضور ۴۰ شرکت کننده، تعامل با دستگاه های دولتی برای گرفتن سلاح و جذب اسپانسر برای سالن، برگزاری مسابقات اهداف پروازی با حضور بیش از ۳۰ شرکت کننده و ... را از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت عنوان کرد.

وی افزود: در این مدت حدود ۳۵۰ میلیون تومان درآمد زایی و حدود ۲۰۰ میلیون تومان جذب منابع مالی را برای هیات داشتیم. بعلاوه ۱۴۰ میلیون تومان بدهی قبلی هیات را نیز پرداخت کردیم.

رئیس جدید هیات تیراندازی استان کرمانشاه در ادامه به بیان مهمترین برنامه های پیش روی خود برای چهارسال آینده این هیات هم پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ۹ شهرستان ما در این رشته فعال هستند و در نظر داریم در  پنج شهرستان دیگر هم آن را راه اندازی و فعال کنیم.

وی از برنامه ریزی برای جذب اسپانسر و افزایش درآمدزایی هم خبر داد و گفت: بنا داریم با جذب اسپانسر در رقابت های لیگ تیراندازی کشور شرکت کنیم.

نیکبخت به پروژه نیمه کاره سایت اهداف پروازی در دهکده المپیک هم اشاره‌ و خاطرنشان کرد: برنامه تکمیل و افتتاح این پروژه  را برای سال‌جاری در دستورکار قرار داده ایم.

وی  اضافه کرد: همچنین برنامه ساخت یک زمین برای رشته گلوله زنی در دهکده المپیک را در نظر گرفته ایم و از طرفی خرید سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی جهت استفاده ورزشکاران را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار داده ایم.

رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه در ادامه ارتقاء سطح مربیان و داوران، حمایت و کمک مالی به هیات های شهرستانی، حمایت از قهرمانان و ملی پوشان، تشکیل تیم جوانان و نوجوانان برای شرکت در مسابقات مختلف کشوری، تلاش جهت حمایت از ورزشکاران برای حضور در تیم های ملی، ارتباط و تعامل با نهادها و سازمان های دولتی، افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده ورزشی و ....از دیگر برنامه های پیش روی خود برای هیات اعلام کرد.

در پایان این مجمع با رای اکثریت اعضا، پریچهر طیاری به عنوان نایب رئیس، رئوف نجفی به عنوان خزانه دار، محمدرسول عفتی، آرش یزدانفر و رضا نظری به عنوان عضو هیات رییسه و حجت الله ظفرپور به عنوان بازرس این هیات انتخاب شدند.

آرش نیکبخت پیش از این سرپرستی و دبیری هیات تیراندازی استان و ریاست هیات شهرستان استان را برعهده داشته است.

پیش از این شورش فرامرزی در تابستان سال ۱۴۰۰ به عنوان رییس هیات تیراندازی استان انتخاب شد، اما در زمستان سال گذشته از این سمت استعفا کرد.

رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه انتخاب شد

انتهای پیام


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha