• سه‌شنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402051005834
  • منبع : نمایندگی ایلام

۶۳ هزار مشترک برق در ایلام پاداش صرفه‌جویی گرفتند

۶۳ هزار مشترک برق در ایلام پاداش صرفه‌جویی گرفتند

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: از مجموع ۲۳۰ هزار مشترک برق در استان ایلام ۶۳ هزار مشترک مشمول پاداش خانگی صرفه‌جویی برق شده‌اند.

«ولی‌الله ناصری» شامگاه دوشنبه ۹ مرداد، در نشست خبری در بستر فضای مجازی، در پاسخ به سوال ایسنا، اظهار کرد: طرح پاداش خانگی یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های وزارت نیرو برای مدیریت و کاهش مصرف برق در کشور بوده که از ۲۳۰ هزار مشترک برق در استان، ۶۳ هزار مشترک ایلامی مشمول پاداش خانگی صرفه‌جویی برق شده‌اند.

وی با بیان اینکه میزان پاداش قبوض برق در مناطق مختلف استان ایلام متفاوت است، تصریح کرد: بالاترین پاداش‌ها در شهر دهلران ثبت شده، به طور مثال برای یک مشترک برق در دهلران یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده بود و این رقم در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به انشعابات غیرمجاز برق در استان ایلام، افزود: این مشکل در بعضی از مناطق شهری و روستایی استان وجود دارد و شرکت توزیع برق به طور مستمر طرح پایش مشترکین را انجام می‌دهد و در سال گذشته در مجموع ۳۵۰۰ انشعاب غیرمجاز و دست‌کاری شده در استان شناسایی شده است.

ناصری با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در صنعت برق برای زیرساخت‌های اربعین در استان ایلام و مرز مهران اجرایی شده است، تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه برق در استان ایلام برای اربعین اجرایی شد که مهم‌ترین آنها در حوزه روشنایی پارکینگ‌های اربعین و برکت، پارک بلوط ایلام، توسعه شبکه‌های برق شهرهای مسیر، تأمین برق مواکب و آب‌سردکن‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز بحث پروژه‌های مختلفی در حوزه برق‌رسانی، روشنایی، تأمین برق گیت‌های آن‌سوی مرز، تأمین برق نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، مواکب در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام تصریح کرد: تمام مواکب اربعین در استان ایلام توسط شرکت برق استان تأمین می‌شوند و قطعاً امسال مشکلی بابت تأمین برق برای اربعین در استان و شهرهای مسیر تردد زوار نخواهیم داشت.

 ناصری ادامه داد: در سراسر استان ایلام پروژه‌های فعال برق‌رسانی وجود دارد، اصلاح روشنایی معابر ۱۰۰ روستای استان از جمله این اقدامات است، بالغ بر صدها پروژه توسعه برق‌رسانی در شهرهای استان نیز وجود دارد.

وی گفت: سال گذشته حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در استان ایلام انجام شده و امسال حجم پروژه‌ها قطعاً بالاتر از این خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha