غلامرضا احمدی اظهار کرد: قطار شهری از مطالبات قدیمی شهروندان تبریزی است که علیرغم انجام هزینه سالهای متمادی، نمود عینی نداشت.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز از سال ۱۴۰۱ به بعد اهتمام ویژهای در حوزه حمل و نقل به خصوص مترو دارند، افزود: در سه ماهه اول سال سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با ۲۰۸ درصد مصارف، رتبه اول تحقق بودجه سهماهه را در بین سازمانهای شهرداری دارد.
احمدی خاطرنشان کرد: این کار باید تداوم داشته و تمهیداتی اتخاذ شود تا در چند سال آینده مردم بتوانند از سایر خطوط متروی تبریز نیز استفاده کنند.
روحالله رشیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز از تحرک خوب قطار شهری تبریز در دوره ششم خبر داد و گفت: در این دوره برخی موانع حقوقی و سازمانی مترو از جمله تبدیل آن به سازمان حمل ونقل ریلی انجام یافت و با رفع آنها به نوعی نظارت و مسئولیت پذیری شورا تقویت شده است.
وی افزود: بیش از تخصیص اعتبار برای قطارشهری تبریز، بیشترین تمرکز ما گسیل نیروی انسانی و منابع مالی به خط یک مترو بود که با اتمام آن مردم شیرینی این پروژه شهری را درک کنند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل خط یک مترو، توسعه دیگر خطوط متروی شهری در دستور کار خواهد بود و وضعیت موجود به شکل مناسب پیش میرود.
انتهای پیام
نظرات