• چهارشنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۷:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402050302238
  • خبرنگار : 71480

یک فعال سیاسی:

ارتباط با کشورهایی که حامی تروریست‌ها و خرابکاران هستند چه دلیلی دارد؟

ارتباط با کشورهایی که حامی تروریست‌ها و خرابکاران هستند چه دلیلی دارد؟

یک فعال سیاسی با تاکید بر لزوم برخورد با کشورهای حامی تروریست‌ها که علیه کشورمان اقدام می‌کنند، گفت: ارتباط با این کشورها چه دلیلی دارد؟

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نقش اروپا در حمایت از گروهک‌های تروریستی علیه کشورمان، اظهار کرد: استراتژی کشورهای اروپایی و آمریکا در رابطه به ایران این است که از پیشرفت کشور در ابعاد مختلف جلوگیری کرده، ناامنی منطقه را به داخل ایران بکشانند، در کشور بی‌ثباتی و ناامیدی ایجاد کنند و در نهایت یک نارضایتی عمومی جامعه ایجاد کنند. برای رسیدن به این اهداف هم پروژه‌های مختلفی از جمله جنگ نرم و ترکیبی و حمایت از گروهک‌های تروریستی  و خرابکار را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن سال‌هاست که با استفاده از منافقین دنبال جنگ نرم و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: منافقین آلبانی‌نشین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی  انواع دروغ‌ها، توهین ‌و تهمت‌ها را رواج داده و علیه ایران یک فضاسازی غیرواقعی ایجاد کرده‌اند تا نسل جوان را در تقابل با انقلاب و نظام قرار دهند. آنها از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای شبکه سازی و رواج دورغ و تهمت بهره می‌برند اما در مقابل هنوز اقدامات کافی برای ارتقای شبکه‌های اجتماعی داخلی انجام نشده است تا نیاز داخل کشور تامین شود.

این فعال سیاسی ادامه داد: رهبر انقلاب بر تقویت شبکه ملی اطلاعات تاکید دارند بنابراین لازم است تا شورای عالی فضای مجازی تلاش بیشتری برای کنترل و مدیریت فضای مجازی داشته باشد تا دشمن از اجازه پیدا نکند از فضای مجازی برای اقدام علیه امنیت کشور استفاده کند.هنوز برخورد مناسب با شبکه‌های اجتماعی خارجی نشده است و واتس آپ یا تلگرام میدانی برای اقدام ضدانقلاب است. بسیاری از کشورها اجازه نمی‌دهند که فضای مجازی بستری برای اقدام علیه امنیت آنها باشد.

ترقی با اشاره به اینکه استراتژی دیگر غرب علیه ایران استفاده از نیروهای تروریستی و خرابکار است، خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد با ناامن‌سازی کشور، فشار مضاعفی به حافظان امنیت کشور وارد کنند تا آنها هم احساس ناامنی کنند. هدف نهایی دشمن این است که از داخل کشور به نظام فشار وارد شود تا در نهایت رفتار نظام تغییر کند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: جنگ ترکیبی آنها سال گذشته شکست خورد و آنها اکنون دنبال تلافی در سالگرد اغتشاشات سال گذشته هستند تا در آستانه انتخابات با افزایش نارضایتی، مشارکت را کاهش دهند. در این شرایط هوشیاری تمامی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی لازم است تا تروریست‌ها را قبل از هر اقدامی دستگیر کرده و به اشد مجازات برسانند. از سویی با کشورهای حامی تروریست‌ها نیز باید برخورد شود. ارتباط با کشورهایی که حامی تروریست‌ها و خرابکاران هستند چه دلیلی دارد؟ فایده قطع ارتباط با آنها بیشتر از سود آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha