• سه‌شنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402050301650
  • خبرنگار : 71516

سرایا القدس:‌ بازداشت‌ اعضای مقاومت در کرانه باختری خدمت مجانی به دشمن است

سرایا القدس:‌ بازداشت‌ اعضای مقاومت در کرانه باختری خدمت مجانی به دشمن است

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که بازداشت اعضای مقاومت در کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین خدمت مجانی به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان بر ادامه جنایت‌های زشت خود از جمله بازداشت و پیگرد و ربودن اعضای جهاد اسلامی پافشاری می‌کنند. تشکیلات خودگردان فلسطین ۱۱ تن از مبارزان ما را در کرانه باختری بازداشت کرده و با تمام درخواست‌ها برای آزادی آن‌ها مخالفت می‌کند. این موضوع به جایی رسیده است که نیروهای تشکیلات خودگردان عمدا با هدف قتل به مبارزان ما تیراندازی می‌کنند. هیچ آزاده و مبارزی روی خاک فلسطین با چنین کارهایی موافق نیست. یکی از آخرین اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین پیگرد و بازداشت اعضای گردان طوباس بود.

در این بیانیه آمده است: مراد ملایشه، مبارز بازداشتی جهاد اسلامی به دلیل وخامت وضعیت جسمانی‌اش به بیمارستان منتقل شد. تشکیلات خودگردان فلسطین مسؤولیت جان زندانیان در کرانه باختری را برعهده دارد. ادامه بازداشت سیاسی و پیگرد مبارزان ما خدمت مجانی به اشغالگران است.

سرایا القدس- تیپ طولکرم نیز در واکنش به بازداشت اعضای مقاومت در کرانه باختری اعلام کرد: این پیام ویژه‌ای به مسؤولان تشکیلات خودگردان فلسطین است. مبارزان تمام گروه‌ها یک خط قرمز هستند. صبر ما را آزمایش نکنید. دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین یکی از کادر تیپ طولکرم را بعد از تجاوز ظالمانه به این شهر و اردوگاه‌های آن بازداشت کردند. این جوان پیشنهادی را از دستگاه‌های تشکیلات خودگردان برای تسلیم کردن خودش در ازای حمایت از او و تلاش برای صدور عفو از سوی طرف‌های اسرائیلی دریافت کرده بود.

در این بیانیه آمده است: ما از دستگاه‌های تشکیلات خودگردان فلسطین می‌خواهیم تمام زندانیان سیاسی و اعضای گردان‌های شهدای الاقصی را آزاد کنند. از امروز به بعد ما به آسیب رساندن به اعضای گردان‌های الاقصی و پیگرد آن‌ها پاسخ جدی می‌دهیم و در برابر آن ساکت نمی‌نشینیم.

گروه‌های فلسطینی در پایان نشست روز دوشنبه خود از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تمام زندانیان سیاسی را آزاد کند و این سیاست شنیع را برای موفقیت نشست آتی قاهره متوقف کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha