• دوشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402050201303
  • خبرنگار : 50291

برگزاری سوگواره سراسری "احلی‌من‌العسل" در حرم حضرت عبدالعظیم شهرری

برگزاری سوگواره سراسری "احلی‌من‌العسل" در حرم حضرت عبدالعظیم شهرری

ایسنا/تهران آیین یازدهمین سوگواره سراسری "احلی‌ من‌ العسل" با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دانش‌آموزان و نوجوانان عاشورایی مناطق شهرستان‌های استان تهران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ، پیش از ظهر امروز دوشنبه دوم مرداد ماه ، آیین کشوری یازدهمین سوگواره احلی‌من‌العسل با حضور اصغرباقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری مدیرکل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، سرپرست فرمانداری شهرستان ری، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری و سایر مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

نوجوانان عاشورایی مناطق شهرستان‌های استان تهران در این سوگواره به تاسی از حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) با ولی عصر خویش ، تجدید بیعت کردند و پیمان بستند همواره با جهاد در عرصه علم و دانش و مقابله با استکبار جهانی، زمینه‌ساز تحقق تمدن نوین‌اسلامی و ظهور منجی بشریت شوند.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران پیرامون هدف از برگزاری این سوگواره در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برای اینکه دانش‌آموزان بتوانند در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرند، نیازمند الگوی همه‌جانبه‌ای هستند که دارای ابعاد مختلف تربیتی باشد؛ هدف از برگزاری این سوگواره سراسری، انس و الفت دانش‌آموزان با ابعاد شخصیتی حضرت‌ قاسم‌بن‌الحسن(ع) به عنوان یک الگوی بارز تربیتی است که به دنبال آن روحیه دلدادگی و پیروی از امام عصر (عج) در آن‌ها تجلی می‌شود.

این اجتماع نوجوانان عاشورایی که به منظور گرامیداشت مقام حضرت قاسم‌بن‌الحسن(ع) برگزار شد، میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha