به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری روابط عمومی مسکن تهران (سهامی عام)، این شرکت پس از ارزیابیهای صورت گرفته در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در مهار تورم و رشد تولید از طرف دبیرانه این اجلاس به عنوان رتبه نخست رضایتمندی مشتری در صنعت ساختمان و انبوه سازی معرفی شد.
علی قربانی، مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری مسکن تهران در حاشیه این اجلاس گفت: ثتران با پتانسیلهایی که دارد شایسته چنین جوایزی در کشور است و این مهم مدیون اعتماد مشتریان به این برند شناخته شده و همت و علاقه پرسنل این شرکت است که با گذشت سه دهه از فعالیت آن و اجرای بیش از 63 پروژه، توانسته در کنار دیگر برندهای معتبر در حوزه مشتری مداری روی سکوی تقدیر بایستد.
قربانی در ادامه به این نکته اشاره کرد که ما همچنان در جستجوی تعریف پروژههای جدید، زود بازده و مناسب سرمایهگذاری در کلان شهر تهران هستیم.
وی افزود: ثتران به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای هلدینگ گروه سرمایهگذاری مسکن و با حمایت گروه مالی بانک مسکن و تسهیلات ویژه، فرصت مناسبی برای سرمایهگذاری در مناطق مختلف استان تهران ایجاد کرده است. ثتران در تلاش است تا با نوآوری در ساخت در هر دهه، یک بازار رقابتی ایجاد نماید تا از رقبای خود پیش گرفته و در حوزه انبوه سازی، حرفی برای گفتن داشته باشد؛ بازار امروز، بازار رقابت است و کسی برنده است که با مشتریانش صادق باشد، حرف آنها را بشنود و در مسیر بهبود گام بردارد.
هادی قوامی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ریشهیابی تورم و روند نرخ رشد اقتصادی در کشور بر لزوم کنترل تورم به عنوان عاملی بازدارنده برای کاهش سوداگری و جلوگیری از سرازیر شدن نقدینگی به بازارهای غیرمتشکل پولی و غیرمولد، تاکید کرد.
وی در گزارشی با عنوان قواعد مالی مناسب برای سیاستگذاری در اقتصاد ایران، مهار تورم- رشد تولید،عوامل مؤثر بر ایجاد تورم در اقتصاد و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصادی در اقتصاد نفتی کشور را تشریح کرد و گفت: برای رسیدن به وضع مطلوب در کشور باید همراستا با اتخاذ راهبردهای توسعه صنعتی در کشور، بهبود فضای کسب و کار را نیز مدنظر قرار دهیم.
در این نشست، همچنین سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ کار در کشور، گفت: باید با تخصصگرایی از تولیدکنندگان کشور حمایت کنیم. تخصصگرایی میتواند راهکار مناسبی برای برونرفت از مشکلات کشور باشد. تولیدکننده نباید در کشور ناامید شود.
شعیبی، مدیر روابط عمومی و برندینگ ثتران تشریح کرد: هیچ کسب و کاری بدون استفاده از استراتژیهای مشتری مداری ادامه پیدا نخواهد کرد و مهمترین کار در هر شرکت، تبدیل مشتری معمولی به مشتری وفادار خواهد بود که روابط عمومی یکی از این ابزارهاست؛ برای این کار ابتدا باید در دو حوزه به شرکتها کمک کرد، یکی بحث فرهنگ سازمانی است و یکی مدیریت دانش، خوشبختانه با نگاه صحیح و سیستماتیک مدیران ارشد شرکت سرمایهگذاری مسکن در سالهای اخیر شاهد رشد روزافزون این مسئله در این شرکت بودهایم و جا دارد که با تحقیق بیشتر و به روزرسانی تجهیزات در مسیر حفظ و توسعه مشتریان وفادار تغییرات اساسیتری ایجاد کنیم. از زمان تاسیس روابط عمومی در این شرکت، تلاش بر این بوده تا با توجه به ماهیت فرابورسی که دارد شفاف سازی برای مشتریان و آگاهی نسبت به آنچه در آن سرمایهگذاری میکنند در اولویت باشد.
مدیر روابط عمومی این شرکت گفت: سوالات جدید، پاسخهای جدید میخواهد.
وی همچنین اضافه کرد که هوش مصنوعی در سالهای جدید عنوان تازهای است که به گوش مردم ایران میخورد اما سالهاست که توجه فعالان حوزههای درگیر با دادهها را در دنیا به خود جذب کرده است، ما در تلاشیم تا با همفکری همکاران امکان پایش رفتار مشتری را به کمک این سیستمها در سالهای آتی بومی سازی کنیم تا بتوانیم مثل گذشته پاسخهایی در شان مخاطبین را ارائه دهیم، ثتران در تمام اعصار در حوزه انبوه سازی نوآوری داشته و امیدواریم در سالهای پیشرو نیز بر همین اصل پایبند باشد.
وی همچنین در ادامه به این مطلب اشاره کرد که روابط عمومی در همه حال شنونده خوبی برای مشتریان و مطالباتشان است و همچنین میتوان به این واحد به عنوان یک کانال اطلاعرسانی فاقد دروغ اعتماد کرد.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات