• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402043120202
  • خبرنگار : 30188

خرید قسطی لباسشویی پاکشوما در فروشگاه بهار شروع شد

خرید قسطی لباسشویی پاکشوما در فروشگاه بهار شروع شد

این‌ روزها نه حوضی در خیاط خانه‌هاست و نه کسی حوصله شستن لباس‌ها را با دست در لگن‌های قرمز رنگ دارد. سال‌هاست از این فضا عبور کردیم و تقریباً حالا در هر خانه‌ای یک ماشین لباسشویی امروزی با امکانات فراوان وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از فروشگاه اینترنتی بهار، تمامی برندها سعی دارند در تولید محصولات خود بهترین امکانات را قرار بدهند و قیمت آن را به گونه‌ای انتخاب کنند که همه افراد توان خرید آن را داشته باشند. با این حال برخی از محصولات به خاطر قیمت بالا به دست بسیاری از خانواده‌ها نمی‌رسد.

در شرایط اقتصادی فعلی، تنها راه حل پیشنهادی برای خرید لوازم خانگی، خرید اقساطی آنهاست. هر فروشگاهی روش‌های مخصوص به خود را در این خصوص دارد. گاهاً با پرداخت یک پیش پرداخت و قسط‌بندی باقی مبلغ، می‌توانید صاحب یک ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت از برند پاکشوما بشوید.

معرفی برند پاکشوما

برند پاکشوما برای خانواده‌های ایرانی، محصولاتی را در نظر گرفته که از نظر کاربرد و کیفیت بسیار با محصولات خارجی مشابه هستند اما با قیمتی بسیار ارزان‌تر به فروش می‌رسند. این فقط یکی از ویژگی‌های برند پاکشوماست.

ماشین لباسشویی پاکشوما در ایران تولید می‌شود اما قطعات و نوع مونتاژ آنها کاملاً اروپایی است و هم‌پای محصولات خارجی پیش می‌رود. به این خاطر شما نمی‌توانید هیچ‌گونه تفاوتی به غیر از قیمت میان این محصول با نمونه‌های خارجی پیدا کنید.

قیمتی که به واسطه ایرانی بودن این محصول انتخاب شده مجدداً توسط فروشندگان مختلف تخفیفات زیادی خورده است. برای مثال فروشگاه بهار در طرح خرید اقساطی لوازم خانگی، برای خرید راحت‌تر لباسشویی پاکشوما شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده است. این شرایط شامل پرداخت هزینه با سفته و چک‌های صیادی است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بهار مراجعه کرده به طور دقیق‌تر در خصوص فروش اقساطی لوازم خانگی مطالعه کنید.

انواع محصولات برند پاکشوما

امکانات ماشین لباسشویی‌های پاکشوما

موتور اولین موضوع قابل بررسی در ماشین‌های لباسشویی است. موتورهای استفاده شده در لباسشویی پاکشوما از نوع اینورتر است و مستقیماً انرژی خود را برای حرکت دیگ شستشو استفاده می‌کند. این موتورها با توجه به میزان لباسی که در ماشین وجود دارد سرعت و تعداد چرخش را تنظیم کرده و لباس‌های شما را به درست‌ترین شکل ممکن شستشو می‌دهد. مزیت بسیار خوب این نوع موتور ماشین‌های لباسشویی، چرخش بدون لرزش و صداست که در هنگام شستشو هیچ‌گونه صدایی را ایجاد نمی‌کند. توان گردشی موتور لباسشویی پاکشوما ۱۴۰۰ دور در دقیقه است و در انواع برنامه‌های مختلف تعداد این دورها تغییر پیدا می‌کند. البته خود ماشین نیز با توجه به حجم لباسی که قرار است شستشو دهد بهترین دور موتور را انتخاب می‌کند.

برنامه‌های مختلف برای شستشو لباس ویژگی دیگری است که  این ماشین لباسشویی را به یک محصول خاص تبدیل کرده است. هر برنامه برای یک مدل لباس است تا پارچه لباس شما آسیبی نبیند و به بهترین شکل ممکن شسته شود. تمام ماشین‌های لباسشویی پاکشوما حداقل از ۱۵ برنامه مجزا برای شستشوی البسه استفاده می‌کنند.

ضمانت‌نامه یکی دیگر از ارکان اصلی مشتریان برای خرید بهتر یک محصول است. می‌دانیم که هر برند وظیفه دارد ضمانت‌نامه‌های بلندمدتی را برای محصولات خود در نظر بگیرد و خیال مشتریان را از این بابت آسوده کند. پاکشوما نیز برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان و ایجاد اعتماد قبل از خرید در آنها، محصولات خود را به مدت ۲۴ ماه ضمانت کرده است. البته این مدت زمان مربوط به خود دستگاه است و موتور آن ضمانت‌نامه ۱۴۴ ماهه دارد. ماشین‌های نیمه اتوماتیک و دوقلو هم از ۱۸ ماه ضمانت‌نامه بی‌وقفه برخوردار هستند. نکته مثبت این موضوع این است که نمایندگی موجود در مراکز شهر استان‌ها در سراسر ایران در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در هر زمینه‌ای هستند.

و اما موضوع سلامت و پاکیزگی که کمتر برندی به آن توجه می‌کند. در دیگ شستشوی ماشین‌های لباسشویی پاکشوما، از مواد آنتی باکتریال استفاده شده که میکروب‌های لباس را در حین شستشو از بین برده و پس از اتمام کار خود، فضای درونی خود را نیز از هر گونه باکتری پاک می‌کند. این مدل از شستشو باعث می‌شود لباس‌های آلوده به بیماری‌های مختلف هم کاملاً تمیز بمانند و ویروس‌های انتقال‌دهنده به سایر لباس‌ها سرایت نکند. همچنین افرادی که پوست‌های حساسی دارند نیز با وجود این ویژگی هیچ‌گونه حساسیت پوستی پیدا نمی‌کنند.

انواع امکانات و ویژگی های لباسشویی پاکشوما

و اما سخن پایانی

در هر حال اگر شما نیاز به یک محصول خوب با کیفیت دارید باید هزینه‌ خوبی را نیز پرداخت کنید. با توجه به وضع اقتصادی موجود در جامعه بهترین راه برای خرید این نوع لوازم، خرید اقساطی است. فروشگاه بهار خرید اقساطی لوازم خانگی خود را با ماشین لباسشویی پاکشوما آغاز کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت بهار مراجعه کرده و از پشتیبان‌های فعال در سایت سوالات خود را بپرسید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۲ ۲۰:۵۷

لرزش دارد و صدا هم دارد

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۰۰:۰۸

با درود.یک سوال خدمت شماسروران عزیز دارم.آیادرشهرستانهای دیگزچنین شرایطی وجوددارد.اگه دارد.لطفاشهرونام فروشگاه.راباآدرس دقیق بفرمائید🌹🙌🙇

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۳ ۱۸:۰۰

ماشین لباسشویی پاکشوما

avatar
۱۴۰۲-۰۵-۰۷ ۱۲:۵۹

سلام من از محصولات پاکشوما راضیم ویک جاروبرقی ویک لباسشویی به صورت اقساط 12ماهه می خواهم بخرم لطفا راهنمایی بفرمایید باید جهت خرید دو کالا چکار کنم ممنون