• شنبه / ۳۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402043120084
  • خبرنگار : 71675

استقلال؛ ناقص‌ترین مدعی قهرمانی لیگ بیست و سوم

استقلال؛ ناقص‌ترین مدعی قهرمانی لیگ بیست و سوم

استقلال تهران در هیچ یکی از آیتم‌های لازم برای شرکت در مسابقات آمادگی کاملی ندارد و تا به اینجا به هیچ عنوان شبیه یک مدعی عنوان قهرمانی نیست.

به گزارش ایسنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود و یکی از مدعیان همیشگی مانند چند فصل اخیر با مشکلات آشنا دست و پنجه نرم می‌کند.

استقلال تهران یک مرتبه دیگر پیش از شروع فصل جدید با تغییرات گسترده در داخل و خارج از زمین مواجه شده و برنامه‌هایش مطابق روال عادی پیش نرفته است.

بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو، حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه، جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد اما مدت کوتاهی پس از شروع تمرینات از سمتش کناره گیری کرد.

جدایی او با معرفی علی خطیر به عنوان مدیرعامل جدید همراه شد که او با مشکلات زیادی مواجه است. در نقل و انتقالات آبی‌ها حضور چندان چشمگیری نداشته‌اند که رضایت هواداران را جلب کند.

مهمترین نکته برای مدعی نشان دادن استقلال در فصل جدید جایگزینی بازیکنان جدید با بازیکنان تاثیرگذاری است که در حال حاضر به صورت کامل صورت نگرفته است. ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی بازیکنانی هستند که به استقلال ملحق شده‌اند.

دیروز (جمعه) سعید مهری به تمرینات پیوست و سید حسین حسینی هم اخیرا تمدید کرده است. استقلال هنوز لیست کاملی به خصوص در خط حمله در اختیار ندارد. آن‌ها بازیکنانی مانند رافائل سیلوا، عارف غلامی، محمد محبی و مهدی قایدی را از دست داده‌اند.

به غیر از فهرست بازیکنان، هنوز کادر فنی نکونام هم تکمیل نشده است. قرار بود مربی بدنساز و مربی تمرین دهنده خارجی باشند که تا به امروز وضعیت قرارداد آن ها مشخص نیست. این اتفاق خیلی عجیبی نیست چرا که حتی قرارداد شخص نکونام هم به صورت رسمی امضا نشده است.

خیلی عجیب و باورنکردنی به نظر می‌رسد که یک سرمربی در سطح اول فوتبال ایران با بدون قرارداد رسمی و تنها با پیش قرارداد حاضر شده فعالیت کند. در این صورت هر لحظه امکان دارد سرمربی جوان تمایل به عدم ادامه همکاری داشته باشد که یک شوک بزرگ به این باشگاه و هوادارانش خواهد بود.

در صورتی که این مشکلات برطرف شود نکته قابل توجه دیگر برگزار نشدن اردوی تدارکاتی با بازی‌های مناسب جهت آمادگی و هماهنگی بیشتر بازیکنان است. آبی‌ها تمرینات را با نکونام در تهران آغاز کرده‌اند و همچنان در پایتخت حضور دارند.

استقلال تهران در هیچ یکی از آیتم‌های لازم برای شرکت در مسابقات آمادگی کاملی ندارد و تا اینجا به هیچ عنوان شبیه یک مدعی عنوان قهرمانی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha