• جمعه / ۳۰ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402043019429
  • خبرنگار : 50126

ایلام پایتخت خادمین سیدالشهداء(ع)

استاندار ایلام: فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ ماه صفر متوقف می‌شود

استاندار ایلام: فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ ماه صفر متوقف می‌شود

ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه فعالیت تجاری گمرک مهران از ۱۲ ماه صفر متوقف و در صورت نیاز این زمانبندی تغییر می‌کند، گفت: از مجموع پنج در ورودی و خروجی در نقطه صفر مرزی، تعداد سه در برای خروج و دو در برای ورود زوار انتخاب شد.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» امروز جمعه ۳۰ تیر  در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: در جلسه‌ای که به صورت میدانی امروز با حضور «عاطف» ، مدیر پایانه مرزی زرباطیه عراق در نقطه صفر مرزی برگزار شد، از مجموع ۵ در ورودی و خروجی، تعداد دو در برای ورود و سه در برای خروج زوار انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این تعداد درهای ورودی و خروجی در  صورت ازدحام جمعیت به صورت همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ادامه داد: در همین رابطه سایبان و اتاق کنترل در طرف مقابل مرز مهران نیز ایجاد می‌شود که  در فاز اول دو هزار متر مربع سایبان برای اربعین امسال در محدوده گیت‌های ورود و خروج ایجاد شده و عملیات احداث مابقی سایبان‌ها در دست اقدام است. 

استاندار ایلام  با اشاره به راه‌اندازی دو تونل شماره ۱ و ۲ محور ایلام مهران نیز گفت: کل محور ایلام تا مهران و در نهایت پایانه مرزی چهارخطه می‌شود و هیچ مشکلی در تردد وسایل نقلیه نخواهیم داشت.

دکتر بهرام‌نیا ضمن قدردانی از  مدیران و اعضای ستاد اربعین که شبانه روز و جهادی پای کار اربعین هستند، خاطرنشان کرد: در مقام مقایسه با سال گذشته اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و استان و مرز مهران مهیای پذیرایی از زائران است.

استاندار ایلام اضافه کرد: فعالیت گمرک تجاری مهران از ۱۲ ماه صفر (هفتم شهریور ماه) به دلیل حضور باشکوه زوار متوقف می شود و در صورت نیاز و عدم امکان صادرات، این کار زودتر از موعد مقرر صورت می‌گیرد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید از همراهی مرزبانی استان برای ایجاد درب جدید در نقطه صفر مرزی و جابجا کردن بخشی از امکانات به مکان دیگر و  سایر اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی از جمله نصب مه‌پاش ها و سایبان‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha