• دوشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402042616867
  • خبرنگار : 50604

معاون روابط عمومی حوزه استاندار گلستان تاکید کرد:

ایسنا شاخص در اطلاع رسانی جهادی

ایسنا شاخص در اطلاع رسانی جهادی

ایسنا/گلستان معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان ضمن تقدیر از تلاش‌های جهادی ایسنا گلستان در راستای اطلاع رسانی بر همدلی و مشارکت هرچه بیشتر جامعه خبری در ارسال اخبار امید بخش تأکید کرد.

علی متکی، معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان، ظهر دوشنبه ۲۶ تیرماه در نشست با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا ضمن تأکید بر ارسال اخبار امید بخش در جامعه اظهارکرد: ایسنا با توجه به شرایط موجود در جامعه به صورت جهادی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه گام بر می‌دارد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات عدیده‌ای که از دوره‌های گذشته در استان رسوب کرده است، نیازمند اقدامات زیربنایی بوده و نتیجه کار در زمان کوتاه قابل مشاهده نیست، گفت: وقتی اخبار امیدبخش بر جان مردم می‌نشیند که مردم اثر آن را به عینه در زندگی ببینند، به طور مثال وقتی رفع مشکل قطعی آب یک منطقه مردم را خوشحال می‌کنند که هنگام باز کردن شیر آب منازل خود، جاری شدن آب را ملاحظه کنند.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان با اشاره به اقدام جهادی مسئولان استان در رفع مشکلات شلوغی صف‌های نانوایی و عدم کیفیت برخی نانوایی‌ها گفت: با همت جهادی و پای کار آمدن مسئولان مشکلات نانوایی‌ها در کمتر از چند روز حل شد و مردم ما شاهد تلاش مسئولان و رفع مشکلات بودند که این موضوع ‌امید و دلگرمی مردم را در پی داشت.

متکی از کمبود خبرنگاران حرفه ای در استان انتقاد کرد و افزود: متأسفانه به دلیل مشکلات معیشتی که قشر خبرنگار با آن دست به گریبان هستند بسیاری از خبرنگاران این حرفه را رها کرده و در حوزه‌های دیگر مشغول فعالیت شدند که برای رفع این معضل اداره کل ارشاد گلستان باید با رفع مشکلات خبرنگاران و برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری، خبرنگاران جوان، با انگیزه، پرانرژی و دلسوز را تربیت کند.

معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان اقدام به حذف یارانه‌های پنهان را یکی از اقدامات دولت در راستای اصلاح روندهای نادرست، کوتاه کردن دست سوء استفاده کنندگان از بیت المال و جراحی اقتصاد دانست و افزود:‌ امیدواریم هرچه زودتر جراحی اقتصادی در کشور نتیجه بدهد و مردم اثرات مثبت آن را مشاهده کنند.

وی برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را عامل ناامیدی دشمنان دانست و افزود: همه مسئولان و جامعه خبری باید دست در دست هم دهند تا بار دیگر با برگزاری انتخاباتی کم نظیر زمینه منزوی کردن دشمنان را فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha