• جمعه / ۲۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402042314762
  • منبع : فدراسیون والیبال

مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی

شکست والیبال ایران از پاکستان!

شکست والیبال ایران از پاکستان!

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در نخستین آزمون رسمی خود در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی سه بر دو مغلوب پاکستان شد.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶سال پسر آسیای مرکزی از امروز (جمعه ۲۳ تیر) به میزبانی شهر تاشکند، پایتخت کشور ازبکستان آغاز شد و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در نخستین آزمون رسمی خود از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف پاکستان رفت و سه بر دو مغلوب پاکستان شد تا در این دیدار به تنها یک امتیاز اکتفا کند.

در ست نخست شاگردان آرش صادقیانی با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند اما ست دوم حریف در جدالی سخت ۲۹ بر ۲۷ پسران ایران را شکست داد تا مسابقه برای تعیین پیروز مسابقه در ست‌های بعد پیگیری شود.

در ست سوم ملی‌پوشان ۱۶ ساله کشورمان ۲۵ بر ۱۹ حریف را شکست دادند اما در ست چهارم این پاکستانی‌ها بودند که با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ نتیجه را به نفع خود به پایان رساندند.

شاگردان آرش صادقیانی در ست پنج ۱۵ بر ۱۳ مغلوب حریف شدند تا نخستین شکست خود را در اولین تجربه مسابقات رسمی‌شان تجربه کنند.

امیررضا مشهدبان، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری، محمدرئوف خوشحال، میثم یموتی، مصطفی صداقت، کامیاب عبداللهی، طاها محسنی، محمدمهدی برات‌زاده، شنتیا بهنژاد، آرمین آسیایی، محمدمهدی حسینی، علیرضا پاشایی اصل و آرش قهرمانی ۱۴ بازیکنان حاضر در این مسابقات هستند .

علیرضا استعدادی به عنوان سرپرست، آرش صادقیانی (سرمربی)، وحید صادقی، سهراب بهنژاد، وحید خورشیدی و اصغر نجفی (مربیان)، مانی میراب‌زاده (فیزیوتراپ)، امیر صمیمی (آنالیزور) و حسین وزیری (مشاور فنی) اعضای کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۴ ۰۰:۰۶

فکر کنم باد عطایی به بدن این تیم هم خورده خدا به خیر کنه

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۴ ۰۹:۱۵

هر دم از باغ بری میرسد کجایی جناب داورزنی از خواب بیدار شو

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۴ ۱۱:۰۷

سلام : باخت به پاکستان معلوم نیست اتفاق ویا ...بهر روی هم اکنون نیز در بزرگسالان هم مشکلات عدیده ای درآموزشهای پایه بوضوح دیده میشود که غیرقابل انکار است این باخت زنگ خطری برای ماست که تاحدودی درسطح جهانی مطرح هستیم وچند وقتی هست که به صدا در آمده بیدار شویم ...

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۴ ۱۳:۴۲

خوبه

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۵ ۰۵:۴۶

چی به پاکستان بباختیمی ببردمه از خنده