• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402042113571
  • خبرنگار : 71613

شهرام محمودی: مردم از نتایج والیبال ناراضی‌اند/ برخی مربی خارجی می‌خواستند که آلکنو آمد

شهرام محمودی: مردم از نتایج والیبال ناراضی‌اند/ برخی مربی خارجی می‌خواستند که آلکنو آمد

ملی‌پوش سابق والیبال می‌گوید اگر قرار باشد برای تیم ملی مربی خارجی انتخاب شود باید از بین مربیان سطح یک جهان باشد در غیراین صورت ادامه همکاری با مربی ایرانی گزینه بهتری نسبت به جذب مربی درجه دوم خارجی است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران از مجموع ۱۲ دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳، ۱۰ باخت و ۲ برد ثبت کرد و با قرار گرفتن در رتبه چهاردهم به کار خود پایان داد.

شهرام محمودی، ملی‌پوش سابق والیبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها اشاره و بیان کرد: برخلاف تصورات و انتظارات نتایج خوبی کسب نشد و مشکلاتی وجود داشت. این مسابقات تمام شده و باید برای رقابت‌های بعدی آماده شویم تا جبران کنیم. نتایج در حد تیم کشورمان نبود و مردم ناراضی هستند. امیدوارم کمیته‌ای تشکیل و نتایج بررسی شود تا ایران در مسابقات بعدی نتیجه بهتری بگیرد.

او در ادامه افزود: از نظر فنی خیلی مشکل داشتیم. یکی دیگر از مشکلات عدم اعتماد به نفس کافی بین بازیکنان بود. در برخی از مسابقات جلو بودیم و می‌توانستیم برنده شویم اما بازی برگشت و باختیم. اکنون که مسابقات تمام شده می‌توانند در مورد مشکلات صحبت کنند و برنامه‌ریزی مناسبی انجام بدهند.

محمودی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در تیم ملی همدلی وجود ندارد و مدتی قبل میلاد عبادی‌پور و جواد معنوی‌نژاد از کادر فنی انتقاد کردند، ‌بیان کرد: در مجموعه نیستم اما گویا تاحدودی این مشکلات وجود دارد. در هر صورت بازیکنانی مثل میلاد عبادی‌پور و اصغر مجرد در این تورنمنت نبودند. با اضافه شدنشان ترکیب تیمی بهتری خواهیم داشت. بازیکنان بزرگ در امتیازات حساس تاثیرگذار هستند. انتقاداتی به کادر فنی وارد بود که گاهی درست بود اما باید کارشناسی شود. افراد داخل مجموعه ایرادات تیم را بهتر می‌دانند. امیدوارم این مشکلات حل شود تا نتایج بهتری بگیریم و مردم راضی باشند.

ملی‌پوش سابق والیبال در مورد اینکه نارضایتی مردم موضوع تغییر سرمربی را مطرح کرده است، گفت: این مساله جزو وظایف فدراسیون است. البته دوست دارم از مربی ایرانی حمایت شود. اگر بخواهیم مربی خارجی بیاوریم چند مربی سطح یک در جهان داریم که آنها هم به ایران نمی‌آیند یا دستمزد خیلی بالا می‌خواهند. اگر مربی سطح دو هم بیاوریم که برگشت به عقب است. می‌توانیم از کمک‌های خارجی خوب استفاده کنیم. البته کمک‌های تیم از دست من ناراحت نشوند این فقط یک راهکار است.

او در این مورد افزود: خیلی‌ها در سال‌های گذشته دوست داشتند مربی خارجی بیاید که آلکنو سرمربی شد و دیدید که در المپیک چه بلایی سرمان آمد. مربی بین‌المللی و سابقه‌داری بود اما سیستم او به ما نمی‌خورد و آن اتفاق افتاد. باید در کمیته فنی نظرات را روی هم بگذارند.

محمودی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: امیدوارم مردم و جامعه والیبال حمایت کنند. ما یک خانواده هستیم. ممکن است امسال یک مربی باشد و سال دیگر مربی دیگری، مهم نتیجه‌ای است که می‌گیریم. تیم ملی متعلق به کسی جز مردم نیست. زمانی که ما بازی می‌کردیم بدون هیچ چشم‌داشتی و به عشق مردم بود، الان هم بازیکنان همین‌کار را می‌کنند. امیدوارم در آینده مردم از نتایج راضی و در شرایط فعلی اقتصادی کشور چند ساعتی با والیبال خوش باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۱ ۱۶:۴۶

آقای سیدعباسی، آزموده را آزمودن خطاست، آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه، بهتره هم عذر عطایی و کارخانه را بخوان، والیبال ما با اینا به جایی نمیرسه.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۱ ۱۹:۵۶

دقیقا بابا کو گوش شنوا چرا سلیقه ای با ستاره ها بر خورد میشه خب جواب بده عطایی بیسواد هیچ علمی که نداره با بازیکنانم بد رفتاری میکنه

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۱ ۱۸:۵۳

بهترین گزینه داخلی مصطفی کارخانه هست.البته عباسعلی میرحسینی هم گزینه خوبیه.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۱ ۲۳:۱۸

با سلام.مربی بزرگ بیارید با پول خوب .منتها تعهد کاری داشته باشن . ایران بزرگ ( والیبال) مان باید مثل موشک‌های هایپر سونیکمان باشد .من راننده هستم کاری به سیاست ندارم و سوادشم ندارم . ما نتیجه ی خوب میخاییم .من بعد بازی با کوبا آنچنان زدم تو سرم بعد ۴روز هنوز سرم درد می‌کند و چشمام تار شده.عطایی بیا جواب بده

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۲ ۰۰:۰۶

النکو خوب بود بازم میخاستن خرابش کن فرار کرد

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۲ ۰۶:۴۲

رزومه آلکنو از کل تاریخ والیبال ایران قویتره،،ب هرکی ۶ ماه فرصت بدی هیچ‌کاری نمیتونه بکنه،ولی در خصوص مستر عطایی بحث دانشه،،کسی ک هنو بلد نیس بازیکن انتخاب کنه ب درد تیم ملی نمیخوره

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۲ ۰۸:۰۷

لطفا کمتر تکیه به خارج و خارجی کنید. همان حقوق را به یه تیم مربیگری از خوبهای ایران بدهید و بخواهید که به نتیجه دلخواه برسیم. آنها تحلیل و انتخاب بازیکن و تمرین خواهند کرد تا در لیگ ملت‌های آسیا نتیجه بگیرند. سریع با گفتن مربی خارجی صورت مساله را پاک نکنید. مگر اینکار را در فوتبال نکردیم؟ نتیجه نداد. خارجی که شاخ و دم ندارد. تیم راهبری قوی ایرانی بهترین گزینه است.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۲۳ ۰۱:۵۳

ما بازیکنان خوبی داریم.ونبایدبرگشت به عقب داشته باشیم بنظرمن آوردن موسوی کارخوبی نبودو این امتیازرا ازجوانان گرفت که بتوانندتوی این تونمنت کسب تجربه کنند.چون موسوی و دیگربازیکنان قدیمی بعلت خداحافظی وگذشت زمان اون تآثیرگذاری قبل را نخواهندداشت هم ازنظربدنی وهم ازنظرفنی تحلیل رفتن.اگریک دفاع انجام میداد.ازاون ورچنددفاع نمیتونست انجام بده.یا مرتب سرویس ازدست میداد.اینا چیزی است که بایدسرمربی دقت کند.

avatar
۱۴۰۲-۰۴-۳۱ ۰۸:۱۲

بهترین پشت خط زن ایران صابر کاظمی را به علت لجبازی با ژست مربیگری نیاورد اونوقت موسوی 36 ساله که کلا تو این 12 داری چند تا دفاع کرد وجای جوانهای بسیاری را در دفاع وسط وسرعتی زن را گرفته بود با بیفکری سرمربی آوردند توی هر بازی 6 تا اصلی را تغییر میکرد سرمربی باید ترکیب اصلی را بشناسه باقی تیمها هم این کار را با دو سه تا تغییر میکنند