• چهارشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402042013046
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت هشتم سریال قهوه ترک با لینک مستقیم

 دانلود قسمت هشتم سریال قهوه ترک با لینک مستقیم

قسمت هشتم سریال قهوه ترک با لینک مستقیم و کامل منتشر شد. برای دانلود قسمت 8 سریال قهوه ترک به طور کامل با ما همراه باشید و پیشنهاد می‌کنیم قسمت 8 و جدید سریال قهوه ترک را از دست ندهید.

به گزارش ایسنا به نقل از زردفیلم، دانلود قسمت 8 سریال قهوه ترک از چهارشنبه 21 تیر ساعت 8 صبح امکان‌پذیر است. سریال قهوه ترک در ژانر درام به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضایی راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی راد می‌باشد. این سریال در سال ۱۴۰۲ شروع به پخش از شبکه اینترنتی فیلم‌نت نمود. از بازیگران این مجموعه می‌توان به حامد بهداد، سارا رسول‌زاده و امیر جعفری اشاره کرد.

زمان انتشار قسمت هشتم: چهارشنبه 21 تیر ساعت 8 صبح

برای دانلود قسمت جدید سریال روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت هشتم سریال قهوه ترک

 دانلود قسمت هشتم سریال قهوه ترک با لینک مستقیم

نحوه دانلود تمامی قسمت‌های سریال قهوه ترک

اگر به دنبال دانلود تمامی قسمت‌های منتشر شده سریال با لینک مستقیم هستید، کافیست روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود سریال قهوه ترک

بازیگران سریال

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی کیان افشار، بهاره کیان افشار، امیر نوروزی، شکیلا سماواتی، سپیده مظاهری، امیر حق‌بر، نرگس امینی، سجاد تابش، یغما یارعلی، رز نوری، کژال شهبازی، مارال مشعوف چند بازیگر ترک از جمله سلطان ساروهات، مهمت پولات، ادمون اوراحی، دیلا اوت ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان تا قسمت 8 سریال قهوه ترک

داستان دربارهٔ یک دختر جوان به نام ترانه است. ترانه، یک پرستار است و همچنین به اجرای موسیقی در خیابان می‌پردازد. به دلیل واکنش‌های منفی از سوی یک بیمار که به طور ناگهانی درگذشت، او تصمیم می‌گیرد شغل پرستاری خود را رها کند و به ترکیه مهاجرت کند. در این راه، ترانه خانواده‌اش را در ایران رها می‌کند و برای دیدار با پرهام، یک جوانی که به تازگی با او آشنا شده، به ترکیه می‌رود. اما...

قسمت بعدی سریال چه زمانی منتشر می شود؟

قسمت بعدی که قسمت نهم سریال نیز می‌باشد، هفته آینده چهارشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود. شما می‌توانید برای دانلود آن روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت نهم سریال قهوه ترک

نقد و بررسی تا قسمت هشتم سریال قهوه ترک

سریال "قهوه ترک" با شخصیت ترانه، یک دختر فراری که با الگوهای معمولی متفاوت است، آغاز می‌شود. او یک دختر جنگجو، سختگیر و استقلال‌طلب است که در نگاه اول به آینده‌اش روشنی دارد. او به تنهایی وارد یک دنیای ناآشنا می‌شود و بدون درنظر گرفتن نظرات اطرافیان، مسیر خود را با آگاهی انتخاب می‌کند. این تصویر اولیه از شخصیت ترانه، قدرت زنانگی قوی او را در یک دنیای بی‌رحمانه به خوبی نشان می‌دهد. از قسمت هشتم سریال قهوه ترک اتفاقات جدید خواهد افتاد که به محبوبیت سریال اضافه می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha