• یکشنبه / ۱۸ تیر ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402041810971
  • خبرنگار : 50180

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی کرمانشاه شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی کرمانشاه شد

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از سفر چهار روزه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان خبر داد.

 محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شب گذشته (۱۷ تیر) راهی استان کرمانشاه شد، گفت: این تماشاخانه سیار در سفر چهار روزه خود به استان کرمانشاه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان استان می پردازد.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۰ صبح امروز( ۱۸ تیر) در بیستون به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت، افزود: این تماشاخانه سیار ساعت ۲۰ امشب هم برای کودکان و نوجوانان شهرستان سرپلذهاب برنامه اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این تماشاخانه سیار، فردا (۱۹ تیر) در سه محله شهر کرمانشاه شامل اربابی، دولت آباد و پارک زنبق به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

خیاط زنجانی با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در روز سه شنبه (۲۰ تیر) برای کودکان و نوجوانان شهرستان های روانسر و ثلاث باباجانی به اجرای برنامه خواهد پرداخت، گفت: این تماشاخانه سیار در روز چهارشنبه(۲۱ تیر) نیز در شهرستان‌های کنگاور و سنقروکلیایی حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یک گروه تئاتری از تهران تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  همراهی می کند، گفت: این تماشاخانه سیار با حضور حدود ۲۰ نفر هنرمند به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان استان خواهد پرداخت.

خیاط زنجانی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۸۸۰۰ کودک و نوجوان  کرمانشاهی برنامه ها و اجراهای  تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری را در استان کرمانشاه دنبال کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد استقبال بیشتر کودکان و نوجوانان بوده و حدود ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان نظاره گر برنامه ها و اجراهای این تماشاخانه سیار شوند.

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا در ایام اربعین هم شاهد سفر مجدد تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه باشیم.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha