• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1402041408851
  • خبرنگار : 50026

رسیدگی به ۱۴۰۶ پرونده سرقت به ارزش ۲۸ میلیارد تومان در خراسان جنوبی

رسیدگی به ۱۴۰۶ پرونده سرقت به ارزش ۲۸ میلیارد تومان در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری، به یک‌هزار و ۴۰۶ پرونده سرقت در خراسان جنوبی به ارزش ۲۸ میلیارد تومان رسیدگی شد.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، امروز چهارشنبه ۱۴ تیر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: شب گذشته همکاران نیروی انتظامی در ایستگاه سهل آباد نهبندان یک دستگاه تریلی را متوقف و از دو تن مواد مخدر از نوع مرفین کشف شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری، بیان کرد: در خراسان جنوبی یک هزار و ۹۴۵ نفر قاچاقچی دستگیر شده‌اند تا از آسیب‌هایی که به جامعه و جوانان می‌زنند، جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال ۲۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر توسط همکاران پرتلاش نیروی انتظامی متلاشی شدند؛ همچنین از ابتدای سال در راستای تحقق مطالبات مردمی برای پاکسازی محلات با ۲۹۴ نفر خرده فروش مواد مخدر برخورد قانونی صورت گرفت.

شجاعی نسب از توقیف ۳۵۴ خودرو حمل مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال، شاهد فوت ۹۶ نفر از هم استانی‌ها و غیر هم استانی‌ها را در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۲۳۷ فقره تصادف نیز از ابتدای سال در خراسان جنوبی رخ داده است، اظهار کرد: تست سلامت به ویژه برای رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی را به صورت ویژه مد نظر قرار داده‌ایم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سه ماهه ابتدایی سال جاری اعمال قانون برای ۳۱۰ هزار راننده مختلف صورت گرفته، ادامه داد: اقدامات پلیس تنها سلبی نیست بلکه به عنوان مثال مرکز مشاوره از ابتدای سال ۶ هزار و ۱۷۶ مورد مشاوره به صورت رایگان ارائه داده است.

شجاعی نسب با بیان اینکه توزیع خارج از شبکه سوخت نیز از دیگر مواردی است که مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ۹۴۵ دستگاه خودروی سنگین و ماشین سوختی حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی توقیف شده است.

وی یادآور شد: احداث استراحتگاه‌ها در برخی از محورهای خراسان جنوبی، احداث بزرگراه و شناسایی نقاط حادثه خیز، نصب تجهیزات فنی از عواملی است که می‌تواند تصادفات جاده‌ای را کاهش دهد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha