• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402041408847
  • منبع : نمایندگی سمنان

آغاز طرح آماده سازی معابر سایت ۶۷۰ هکتاری شهر جدید ایوانکی

آغاز طرح آماده سازی معابر سایت ۶۷۰ هکتاری شهر جدید ایوانکی

ایسنا/سمنان عملیات اجرایی آماده سازی معابر سایت ۶۷۰ هکتاری شهر جدید ایوانکی با حضور هاشمی استاندار سمنان، مسوولان بنیاد مسکن کشور، فرماندار گرمسار و در شهر جدید ایوان کی آغاز شد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان ۱۴ تیرماه در آیین افتتاح این طرح وی ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت را تبریک‌ و عید سعید غدیر خم به  سهم بیش از ۵۰ درصدی این شهر جدید از طرح نهضت ملی مسکن در استان پرداخت و اظهار کرد: اجرای طرح عظیم نهضت مسکن‌ ملی ، یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم است.‌

وی ادامه داد: یکی از مجموعه های عمرانی استان که امور مرتبط با آن باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود، پروژه شهر جدید ایوان کی است که بالغ بر ۳۰ هزار واحد مسکونی در آن ایجاد خواهد شد.

 عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان گفت: با احداث واحدهای مسکونی در شهر جدید ایوانکی، شاهد افزایش و رشد جمعیت در این بخش خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در ساخت این شهر جدید افزود: انتظار داریم تا این بنیاد ، اقدامات مرتبط با پروژه های عمرانی را با جدیت دنبال کند.‌

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طی این چند سال در هر پروژه ای که ورود کرده، با موفقیت همراه بوده است.‌

هاشمی با اشاره به تسریع در ساخت واحدهای مسکونی روستایی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بحث ساخت خانه های روستایی ، جزو بنیادهای پیشرو در سطح کشور  است.

به گزارش ایسنا، شهر جدید ایوان‌کی یکی از شهرهای تازه تاسیس در کشور و استان سمنان است. قرار است که در قالب طرح نهضت ملی مسکن۳۰ تا ۳۶ هزار واحد مسکونی در این شهر ساخته شود. این شهر جدید که با هدف ساماندهی و جذب سر ریز جمعیت حوزه شهری شرق تهران و همچنین اسکان شاغلین شهرک‌های صنعتی فعال در استان ساخته شده در غربی‌ترین نقطه استان سمنان و در حدودا ۵۰ کیلومتری شرق تهران و در محور مواصلاتی تهران – مشهد و در مجاورت شهر قدیم ایوان‌کی قرار دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha