• جمعه / ۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402040905306
  • خبرنگار : 50454

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد؛

لزوم دور ماندن رسانه‌ها از نگاه حزبی

لزوم دور ماندن رسانه‌ها از نگاه حزبی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید از نگاه حزبی دور باشند، گفت: رسانه‌ها باید مصلحت‌سنجی داشته باشند و از اقداماتی که نظام اسلامی را تضعیف کند دوری کنند؛ نباید فرهنگ غرب الگو قرار داده شود چراکه دین مبین اسلام در تمامی عرصه‌ها مبانی غنی بسیاری دارد که باید مورد استفاده قرار گیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نهم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با اشاره به میلاد با سعادت امام هادی(ع) و حدیثی از ایشان، اظهار کرد: دنیا خانه انواع بلاها است و هر فردی روزانه با انواع مصائب روبرو می‌شود اما نباید ناامید و ناراحت شود بلکه باید شکرگزار باشد و اینگونه است که تقوا حاصل می‌شود؛ همچنین باید توجه داشت بنابر نوید قرآن کریم بعد از هر سختی آسانی حاصل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: ۱۰ تیرماه روز صنعت و معدن است، باید مراقب بود معادن تقویت و در جهت تولید، اشتغال و... استفاده شود؛ همچنین نباید با خام‌فروشی ثروت‌های عظیم کشور را به آسانی در اختیار دیگران قرار داد؛ ۱۱ تیر ماه نیز روز شهرداری‌ها است که باید هرچه بیشتر به این مجموعه توجه شود و شهرداری‌ها نیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی با بیان اینکه ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی است، ادامه داد: او توسط منافقان کوردل به شهادت رسید؛ آمریکا نیز با وجود تمامی جنایاتی که منافقان انجام دادند حامی آن‌ها هستند و این موضوع به همراه هتک حرمت به قرآن کریم و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران بیانگر حقیقت حقوق بشر آمریکایی است.

نکونام عنوان کرد: ۱۴ تیرماه روز قلم نامیده شده است؛ قلم تنها منظور رسانه مکتوب نیست؛ امروز یکی از مصادیق بزرگ قلم، فضای مجازی است که متاسفانه ساز و کار مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است و رهایی این عرضه آسیب‌های بسیاری به همراه دارد، باید توجه داشت رسانه و قلم از هر نوعی باشد مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید مطالب به صورت عالمانه و با ادبیات مناسب بیان شوند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام در تمامی عرصه‌ها مبانی غنی بسیاری دارد که باید مورد استفاده قرار گیرند؛ برای مثال در دین اسلام توصیه می‌شود مردم برای اصلاح امور مسئولان را نصیحت کنند اما سفارش شده که این کار با خیرخواهی انجام شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha