• جمعه / ۹ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1402040905236
  • خبرنگار : 71594

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

نظم نوین جهانی نتیجه‌ای جز زبونی آمریکا ندارد

نظم نوین جهانی نتیجه‌ای جز زبونی آمریکا ندارد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: امروز ملت ایران پیشاپیش جهانیان، آمریکایی ها را به خوبی شناخته اند و نظم نوین جهانی که امروز در حال رقم خوردن است نتیجه ای جز زبونی ایالات متحده و نابودی اسرائیل نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا یزدی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز (۹ تیرماه) تهران خطاب به آشوبگران در سال گذشته گفت: این مردم با تمام وجود جنایات آمریکایی ها مانند تحریم های فلج کننده و فشار حداکثری را در زندگی‌شان احساس کردند. مردم ما شهادت سردار سلیمانی را توسط مدعیان حقوق بشر فراموش نکرده اند.
وی افزود: امروز ملت ایران پیشاپیش جهانیان، آمریکایی ها را به خوبی شناخته اند و نظم نوین جهانی که امروز در حال رقم خوردن است نتیجه ای جز زبونی ایالات متحده و نابودی اسرائیل نخواهد داشت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به مسئولین اظهار کرد: مردم ما آمریکا و خیانت های آمریکا را به خوبی می شناسند.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با بیان این که اتفاقی که در زمان حضور وزیر کشور در مجلس رخ داد تاسف برانگیز بود، گفت: نامه معاون سیاسی بستری برای آن بود که اقلیت اندکی از نمایندگان که در سال پایانی مسئولیت بیش از آنکه به حل مسائل مردم فکر کنند به دنبال جمع آوری رأی هستند نتوانند توفیق خاصی در این اقدام غلط داشته باشند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در ادامه گفت: الان از مجلس به گوش می رسد که اگر معاون سیاسی عزل نشود وزیر را استبضاح می کند که تاسف برانگیز است این گونه اقدامات در شان مجلس انقلابی نیست.

وی افزود: اخیرا فردی که مواضعش نسبت به نظام اسلامی مشخص است به عنوان رییس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده است که فارغ از انتقادات به عملکرد این اتاق، رییس این اتاق در ده ها شورای مهم و بالادستی کشور عضو است و از اسرار نظام در جنگ اقتصادی آگاه است و کسی که در این جایگاه قرار می گیرد باید دلبسته نظام باشد. مواضع کسی که الان انتخاب شده مشخص است لذا از وزیر صمت و اطلاعات درخواست داریم فعالانه به این مساله ورود کنند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در خصوص مذاکرات تاکید کرد: رهبر  انقلاب در اولین توصیه های خود خطاب به دولت آقای رئیسی در میان گذاشتن مسائل با مردم را مطرح کردند که در بحث مذاکرات این احساس وجود دارد که نخبگان نامحرم هستند. مسئولان وزارت خارجه در میان گذاشتن این بحث‌ها و استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان شما را در تصمیم گیری صحیح یاری خواهد کرد. بدقولی آمریکایی ها برای ما مشخص است و بدانید فرمایشات رهبری فصل الخطاب است که اگر مخالف آن عمل شود جریان انقلابی مقابل شما خواهد ایستاد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha