• دوشنبه / ۵ تیر ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402040502904
  • خبرنگار : 50084

رییس هیات تنیس خراسان رضوی خبرداد

میزبانی مشهد از لیگ دسته دوم تنیس کشور

میزبانی مشهد از لیگ دسته دوم تنیس کشور

ایسنا/خراسان رضوی با اعلام رییس هیات تنیس خراسان رضوی مسابقات لیگ دسته دوم تنیس کشور به میزبانی مشهد از ۹ تیر آغاز می‌شود.

محمدرضا تدین، رییس هیات تنیس خراسان رضوی در خصوص میزبانی مشهد از رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس کشور اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۹ تیرماه به میزبانی مشهد در مجموعه تنیس سجاد برگزار می‌شود. در این مسابقات بیش از ۲۰ تیم از سراسر کشور برای صعود به لیگ دسته اول به مدت یک هفته با هم به رقابت می پردازند.

وی افزود: ما به فدراسیون تنیس اعلام کرده‌ایم توانایی میزبانی از هر مسابقه در هر سطحی را داریم و به همین دلیل، امسال علاوه بر مسابقات لیگ دسته دوم، یک مسابقه ۱۰۰۰ امتیازی و یک مسابقه رده سنی بین المللی را در مشهد میزبانی خواهیم کرد.

تدین خاطرنشان کرد: از دل مسابقات لیگ دسته دوم کشور ۴ تیم به لیگ دسته اول صعود می کنند که همین مساله باعث می شود مسابقات داغی را شاهد باشیم.

تدین در خصوص تعداد تیم‌های خراسانی حاضر در این رقابت ها گفت: ۵ تیم خراسانی در مسابقات حاضر هستند که قطعا یک تیم ما به لیگ دسته اول صعود خواهدکرد. تنیسورهای خراسانی از وضعیت خوبی برخوردار هستند و امیدوارم نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها باعث پیشرفت بیشتر تنیس خراسان شود. الان وضعیت ما در سطح کشور عالی است و در واقع هیات ۵ ستاره تنیس کشور هستیم.

تدین در مورد گسترش زیرساخت‌های تنیس در مشهد گفت: قبل از کرونا کلنگ احداث مجموعه تنیس را در استادیوم ثامن زدیم و وسایل اولیه را هم خریداری کردیم، ولی ما هم متاثر از وضعیت اقتصادی جامعه نتوانستیم با توجه به اختصاص بودجه‌ها توسط مدیرکل وقت کار را جلو ببریم. در مجموعه سجاد اما توانستیم اتفاقات خوبی از نظر ساخت سالن بدن سازی اختصاصی و توسعه فضاهای امکاناتی و خدماتی ایجاد کنیم که در ادامه همین توسعه بنا به احداث کورت(زمین تنیس) سرپوشیده داریم تا تنیس برای بانوان راحت‌تر شود و بتوانیم در فصول سرد سال هم از این سالن استفاده بهینه داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت تنیس در شهرستان‌ها گفت: در فریمان و نیشابور اقدامات خوبی انجام شده که از آن جمله می توان به کمک ۱۰۰ میلیونی به ساخت زمین تنیس در فریمان اشاره کنیم. با وجود تلاش ما برای ارائه آموزش رایگان به علاقمندان و استعدادیابی در سنین پایه معتقدم تا تنیس به عنوان سرفصل درس تربیت بدنی در مدارس و دانشگاه ها تدریس نشود، نمی‌توان خیلی به نفوذ آن در خانواده ها و همه‌گیر شدن این رشته امیدوار بود. با این حال با ارتباط با ارگان‌ها و ادارات مختلف، حاضریم تمام امکانات‌ خود را در بخش آموزش در اختیار عموم قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha