• شنبه / ۳ تیر ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402040301097
  • خبرنگار : 50454

آخرین وضعیت تجهیزات محیط‌بانان در چهارمحال و بختیاری

آخرین وضعیت تجهیزات محیط‌بانان در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته دوربین چشمی و تعداد محدودی دوربین سوپر زوم برای محیط‌بانان استان تهیه شد همچنین دو دوربین دید در شب نیز برای گشت‌های کنترل مناطق در شب جهت پیشگیری از شکار شبانه خریداری شد، در سال جاری نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

سعید یوسف‌پور در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص تامین تجهیزات محیط بانان در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در گذشته به صورت سالانه بودجه مشخصی در اختیار ادارات کل محیط زیست در استان‌ها جهت تامین تجهیزات قرار می‌گرفت اما درحال حاضر بودجه سازمان حفاظت محیط زیست به صورت ملی است به همین جهت این سازمان برخی سال‌ها به صورت متمرکز اقدام به خرید تجهیزات کرده و آن‌ها را در اختیار استان‌ها قرار می‌داد.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: در سال 1402 مقرر شده پس از  ابلاغ بودجه ادارت کل محیط زیست در استان‌ها اقدام به خرید تجهیزات موردنیاز کرده و در اختیار محیط‌بانان قرار دهند.

وی ادامه داد: تاکنون تلاش‌های بسیاری انجام شده تا تجهیزات موردنیاز محیط‌بانان اعم از دوربین چشمی، تجهیزات انفرادی مانند کوله‌پشتی، کفش، پوتین و... خریداری و در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

یوسف‌پور عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون برای تمامی کشور از جمله چهارمحال و بختیاری در حوزه خرید، تجهیزات تامین شده است. البته با توجه به استهلاک برخی تجهیزات که در اختیار محیط‌بانان قرار دارد لازم است پیگیری‌های ویژه‌ای صورت بگیرد تا تجهیزات مناسب و در حد نیاز تامین شود.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سال گذشته دوربین چشمی و تعداد محدودی دوربین سوپر زوم برای محیط‌بانان استان تهیه شد همچنین دو دوربین دید در شب نیز برای گشت‌های کنترل مناطق در شب جهت پیشگیری از شکار شبانه خریداری شد، در سال جاری نیز همین روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha