• چهارشنبه / ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402033120561
  • منبع : نمایندگی کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان:

دشمن به دنبال تسخیر ذهن مردم است

دشمن به دنبال تسخیر ذهن مردم است

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: دشمن به دنبال تسخیر ذهن مردم از طریق اسناد غلط و وارونه جلوه دادن اوضاع است. 

سردار حسینی، امروز چهارشنبه( ۳۱ خرداد) در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در دانشگاه کردستان، با اشاره به برنامه ریزی های دشمن گفت: دشمنان در جنگ جدید به دنبال این هستند تا با نشان دادن اوضاع به صورتی که خود می خواهند ذهن مردم را تسخیر کنند. 

وی اساتید بسیجی را در روشنگری مؤثر دانست و توصیه کرد: باید چراغ حرکت برای دفاع از انقلاب را همیشه روشن نگه داریم. 

حسینی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نا امیدی در جامعه دانشگاه ها است، بیان کرد: اساتید بسیجی باید به عنوان جلودار جهاد تبیین، دانشجویان را تبیین کرده و آنان را با انقلاب همراه کنند و دانشگاه مهد علم و در عین حال امیدآفرینی شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، از لزوم شناخت درست شهید چمران گفت و افزود: تمام عمر چمران به مجاهدت گذشت و او به جای راحت طلبی و رفاه، زندگی مجاهدانه را انتخاب کرد. 

حسینی با اشاره به اینکه امروزه در کشور امنیت پایدار داریم و تحولات در دنیا و منطقه به نفع ما است ادامه داد: قدرت نرم ما به شرق و غرب رسیده و حقانیت ما در دنیا به همه ثابت شده است؛ دشمنان در صف مذاکره با ما هستند و همه درخواست ها را هم قبول دارند و این نشانه قدرت ما است. 

وی از حمله دشمن به نقاط قوت کشور گفت و مردم را برای شرکت در انتخابات پیش رو فراخواند. 

مسئول بسیج اساتید استان هم در این مراسم گفت: بسیج در همه ی حوزه ها نقش آفرین است. 

حاتمی با اشاره به حضور اساتید بسیجی در حوزه های مختلف اظهار کرد: از اساتید بسیجی طلب یاری داریم و انتظار مشارکت این عزیزان در تمام حوزه ها را داریم. 

وی با اشاره به تبیین موضوع در جامعه از سوی اساتید بسیجی افزود: اساتید بسیجی برای رویارویی با مشکلات از پای نمی نشینند. 

حاتمی با اشاره به برگزاری ۶۵ نشست تبیینی در اوضاع اغتشاشات سال گذشته افزود: جلسات استانی و برنامه های این سازمان ادامه داشته و دارد. 

در ابتدای این مراسم رئیس مجلس و رئیس بسیج اساتید کشور نیز برخط سخنانی را ایراد کردند که در مراسم های گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید در کل کشور به صورت هماهنگ پخش شد. 

یادآور می شود در این مراسم از خانواده معظم شهید بامدی نیز تجلیل شد و همچنین از ۱۰۰ استاد بسیجی در سطح دانشگاه های استان که در حوزه های مختلف با سازمان بسیج اساتید استان مشارکت داشته اند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha