• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402033019500
  • خبرنگار : 50454

به مناسبت هفته ازدواج؛

۳۲۲ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود

۳۲۲ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اهدا می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت اعطای ۳۲۲ مورد جهیزیه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان صورت گرفته است.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص ویژه برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) و هفته ازدواج، اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم جهت اعطای ۳۲۲ مورد جهیزیه به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در استان صورت گرفته است همچنین مقرر شده در مرکز استان جشن ازدواج برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری جشن نمادین ازدواج یک زوج جوان تحت حمایت این کمیته و اهدای جهیزیه به آن‌ها از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته ازدواج در استان است. همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه مشاوره به ۳۲۲ نوعروس در این هفته انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: کالاهای جهیزیه اهدا شده به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شامل پنج کالای اساسی اعم از یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی است.

محمدی با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج که در سال گذشته توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری برگزار شد، عنوان کرد: سال گذشته ۱۹۲۷ مورد جهیزیه به ارزش ۴۸ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان به زوج‌های جوان استان اهدا شد همچنین ۶۳ مورد جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان با کمک خیرین در استان تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اضافه کرد: سال ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون تومان ارائه تسهیلات کارگشایی به زوجین صورت گرفت همچنین جشن هفته ازدواج در شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال به ۱۴۶ جوان چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره فردی ازدواج به ۱۹۲۷ نوعروس و انجام مشاوره گروهی یا کارگاه آموزشی برای ۱۱۱۲ نوعروس چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر ویژه‌برنامه‌هایی است که سال گذشته به مناسبت هفته ازدواج در استان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha