• سه‌شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۰:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402033019365
  • خبرنگار : 50199

مدیرکل فنی و حرفه‌ای مازندران:

"طرح نجم "برای شناسایی ظرفیت‌های پنهان در اجرای مولدسازی است

"طرح نجم "برای شناسایی ظرفیت‌های پنهان در اجرای مولدسازی است

ایسنا/مازندران مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران درباره اجرای طرح نجم در استان گفت: طرح نجم به منظور شناسایی ظرفیت‌های پنهان برای مولد سازی است هرچند ممکن است بخشی از اموال منجر به فروش شود اما هدف فروش نیست و تغییر فضای کاربری را در بر دارد.

سید حسین درویشی شامگاه دوشنبه۲۹ خردادماه طی بازدید از مرکز ۲۲ بهمن ساری؛ با اشاره به اینکه ۲۰ مرکز دولتی در مازندران داریم که بیش از ۶ میلیون نفر ساعت و ۳۱ هزار نفر دوره آموزش دیده اند، اظهار کرد: هزارو ۷۲۱ آموزشگاه فنی و حرفه ای در مازندران فعال است.

وی افزود: بیش از ۸ هزار تیم سیار آموزشی و هماهنگ و بیش از ۶۰ هزار مراکز آموزشگاه آزاد و آنلاین در استان به آموزش مهارتی می‌پردازند.

مدیرکل فنی حرفه‌ای مازندران از انعقاد ۱۶۲ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی، نهادها، صنایع و غیره اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۷۲ هزار نفر در آزمون مهارتی شرکت کردند.

این مسئول با اعلام اینکه ۹۰ رشته جدید به واسطه بخش دولتی و خصوصی تعریف شده است، اظهار کرد: تفویض اختیار در رشته‌ها و تشخیص نیاز  به استانها واگذار شده است.

درویشی تصریح کرد: در اجرای رشته‌ی واقعیت مجازی اعتباری با عنوان دانش بنیان از کشور دریافت شد لازم است بستر آموزشی این رشته مهارتی به صورت شناور در استان محیا شود.

مدیرکل آموزش و فنی حرفه ای مازندران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر فروش اموال مازاد فنی‌حرفه‌ای خاطرنشان کرد: قرار نیست هیچ گونه اموالی فروخته شود اما اگر اموال مازادی هم در فنی حرفه‌ای به فروش برسد برای جبران تلفات پوشش داده خواهد شد و به خود سازمان فنی حرفه ای برمی گردد البته دو ساختمان در سرخرود و زیراب برای فروش گذاشته شد اما متقاضی برای خرید نداشتیم.

درویشی افزود: بنا نداریم آموزش ها در سریال دولت حفظ کنیم و در این راستا از۱۷۶ کارگاه ۶۰ مکان واگذار شده که ۲۷ مکان در اختیار بخش خصوصی قرار داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha