• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402032817845
  • خبرنگار : 50444

استاندار در جمع طلاب خراسان شمالی در مدرسه فیضیه قم مطرح کرد؛

اهمیت ارتباط ائمه جمعه و فرمانداران برای کاهش مشکلات مردم خراسان شمالی

اهمیت ارتباط ائمه جمعه و فرمانداران برای کاهش مشکلات مردم خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، ضرورت ارتباط تنگاتنگ ائمه جمعه با فرمانداران در استان را موضوعی بسیار مهم برای رفع مشکلات مردم دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در جمع طلاب خراسان شمالی در مدرسه فیضیه شهر قم همراه با تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از هدف گذاری های مهم استان ضرورت ارتباط تنگاتنگ ائمه جمعه با فرمانداران شهرستان ها در مسیر پیگیری مشکلات مردم و پیشبرد اهداف اجتماعی و فرهنگی است.

وی توجه به حوزه گردشگری را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه امسال خراسان شمالی به عنوان مقصد میانی کشور معرفی شده است، لذا در خصوص گردشگری و ضرورت پیوست فرهنگی حساسیت لازم را خواهیم داشت.

وی دغدغه دیگر را موضوع عفاف و حجاب دانست و گفت: اقدامات خوبی برای این حوزه انجام شده است.

حسین نژاد همچنین به برخی مصوبات مهم و اثرگذار سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت:  ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه  راه های روستایی، ۲ هزار میلیارد تومان برای احیای قنوات، ۸۰۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد به جنگل گلستان اعتبار گذاشته شده است. توجه به سدها و علاج بخشی سدهایی همچون گلمندره و بیدواز نیز از مهم ترین مصوبات سفر رئیس جمهور است.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: در سفر ۳ قوا به خراسان شمالی و مطرح کردن هدف‌گذاری مهم استان، انتقال آب های شمال استان مورد اهتمام جدی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: اهمیت این پروژه در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان تعریف شده است چراکه این پروژه کلیدی، منجر به تحول بزرگ در حوزه کشاورزی آبی و دامپروری می شود.

استاندار خراسان شمالی، توجه خاص به حوزه صادرات و افزایش دو برابری صادرات و ارتباط با کشور ترکمنستان و تلاش برای ایجاد گذر مرزی را از دیگر اقدامات و هدف گذاری های استان برشمرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha