• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1402032717518
  • منبع : نمایندگی دانشگاه هنر

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر برگزار شد

مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر برگزار شد

الهام جبل زایجانی در مراسمی با حضور جمعی از مدیران معاونت هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی معارفه شد.

به گزارش ایسنا، الهام جبل زایجانی که طی حکمی از دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی به عنوان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی هنر منصوب شده بود؛ سه شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ به همراه اسد رازانی مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس معاونت هماهنگی و امور مجلس این نهاد، طی مراسمی در واحد هنر حضور یافته و فعالیت های خود را بطور رسمی آغاز کرد.

در این مراسم که با حضور بهزاد رشیدی رییس سابق جهاددانشگاهی هنر، معاونان و مدیران این واحد برگزار شد؛ رازانی ضمن قدردانی از رشیدی و اعضای واحد هنر و تلاش های انجام شده در طول دوره ریاست ایشان در واحد هنر اظهار امیدواری کرد که این تغییر مدیریتی سر منشاء تزریق دیدگاه ها و انرژی جدید به مجموعه جهاددانشگاهی هنر شود.

مدیرکل امور واحدهای جهاددانشگاهی بیان کرد: با توجه به دیدگاه و رویکرد مثبت دکتر مسلمی نائینی به مقوله هنر و جایگاه کلان آن در جهاددانشگاهی و با توجه به سبقه فرهنگی این نهاد، نیاز به تاثیرگذاری بیشتر و محوریت جهاددانشگاهی هنر در راستای اهداف جهاددانشگاهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی تصریح کرد: دکتر مسلمی نائینی در اولین بازدیدهای خود پس از تصدی ریاست جهاددانشگاهی، از واحد هنر بازدید کردند و این نشان دهنده توجه ایشان به جایگاه هنر است. از این رو جهاددانشگاهی هنر وظیفه سنگین و مهمی در راستای بسترسازی های لازم برای اعتلای فرهنگ و هنر و تحولاتی که به موجب آن قرار است در سرلوحه کارهای تاثیرگذار در جهاددانشگاهی کشور باشد، بر عهده دارد.

رازانی افزود: واحد هنر باید با ریل گذاری درست در حیطه هنر جریان ساز  و منشاء تحولات و تاثیرات مثبت نه تنها در جهاددانشگاهی، بلکه در سطح کشور باشد. برای تحقق این مهم لازم است سند تحولی هنر در جهاددانشگاهی تدوین و به روزرسانی شود.

در ادامه صالحی نژاد مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی، ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی و فعالیت های انجام شده در طول ریاست ایشان بر واحد هنر، انتصاب زایجانی را به عنوان سرپرست جدید این واحد تبریک گفت و افزود: جهاددانشگاهی هنر باید به عنوان محور فعالیت های هنری در جهاددانشگاهی نقش آفرینی کندد.

سپس بهزاد رشیدی خلاصه گزارشی از  فعالیت ها و دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی هنر در طول سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ را بیان کرد.

ساختارسازی، سرمایه گذاری، زیربنایی و پشتیبانی، توسعه منابع انسانی، و شرح ترکیب نیروی انسانی واحد هنر در بخش های مختلف، برنامه های و فعالیت های رفاهی و پرسنلی، پرداخت بدهی های قبلی، توسعه ارتباطات سازمانی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری، فعالیت های شاخص فرهنگی، فعالیت های شاخص مرکز مستندسازی دانش و فناوری، فعالیت های شاخص آموزشی، انتشارات، راه اندازی و راهبری مرکز هنرهای نمایشی کاربردی، پی گیری ایجاد مرکز ملی روایت پیشرفت، گزارش عملکرد مالی و ... از جمله مواردی بود که رییس سابق واحد هنر به بیان و تشریح آن ها پرداخت.

در پایان الهام جبل زایجانی سرپرست جدید جهاددانشگاهی هنر ضمن تشکر از زحمات بهزاد رشیدی رییس سابق این واحد گفت: با توکل بر خدا باید از گذشته درس گرفته و با استفاده از نیروی انسانی و توانمندی های آن ها، کمک و همکاری دانشگاه هنر و تلاش برای جذب حداکثری همکاری های بیرون سازمانی بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و منشاء خیر و برکت برای کشور و جهاددانشگاهی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha