• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032717327
  • خبرنگار : 50039

نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت معرفی شدند

نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت معرفی شدند

ایسنا/گلستان ۶ نفر برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت جهاددانشگاهی استان گلستان از میان ۴۱۶ شرکت کننده در دو بخش دانشجویی و آزاد معرفی شدند.

مهدی باقریان پیش از ظهر امروز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با ایسنا از اعلام نفرات برتر مسابقه اینترنتی دهه کرامت خبر داد و اظهار کرد: در این مسابقه که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گلستان و اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان برگزار شد، ۴۱۶ نفر شرکت کردند که از این میان ۲۷۱ نفر در بخش آزاد و ۱۴۵ نفر در بخش دانشجویی به سؤالات پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه در بخش دانشجویی «علی ارباب»، «سیده زهرا موسوی تاکامی» و «محمدرضا رحمان» نفرات برگزیده هستند، ادامه داد: در بخش آزاد «اغول گل مشرقی»، «بهارک صالحی» و «مهدی صادقی» به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان با تأکید بر اینکه نفرات برگزیده می‌توانند با در دست داشتن مدارک هویتی، هدیه خود را از روز یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری از حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان دریافت کنند، خاطرنشان کرد: برندگان این را مدنظر داشته باشند که در صورت بُعد مسافت طی تماس تلفنی با شماره ۳۲۵۲۵۶۸۴ - ۰۱۷ روند احراز هویت و دریافت جایزه را با مسئولان برگزار کننده مسابقه هماهنگ نمایند.

وی مناسبت‌های ملی، مذهبی و دیگر رویدادهای اجتماعی را فرصتی مغتنم برای برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و معنوی برشمرد و افزود: حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون ویژه برنامه‌هایی را در مناسبت‌های مختلف داشته که با استقبال مردمی به خصوص قشر جوان مواجه شده است.

باقریان با اشاره به آیین گرامیداشت همایش علمی فرهنگی «مختومقلی فراغی» شاعر شهیر ترکمن توسط جهاددانشگاهی، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه مجموعه پوستر «مختومقلی فراغی؛ همبستگی اجتماعی و هویت ایرانی و اسلامی» به همت کارگروه هماهنگی و ارتباط شناختی دانشگاه و جامعه رویداد ملی «ما تمدن سازیم» توسط مرکز تولید محتوای نگاره ساز معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان در گنبدکاووس و ساختمان استانداری گلستان و دوره آموزشی منظومه فکری امامین انقلاب در کنار برنامه هایی همچون مناظرات دانشجویی، طرح یادیار، جشن دانشجویی و ... از جمله برنامه‌های این معاونت بود که مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha