• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402032717212
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان:

۱۲ کیلومتر از آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد ـ اراک پوشش‌دهی کامل ندارد

۱۲ کیلومتر از آزادراه خرم‌آباد ـ بروجرد ـ اراک پوشش‌دهی کامل ندارد

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۱۲ کیلومتر از آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک فاقد پوشش‌دهی شناسایی شده است.

مجتبی صارمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اولویت ما در برقراری ارتباطات روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که با پیگیری‌ها ۳۱۷ روستا فاقد ارتباط داشتیم که برای ۹۲ روستا یا سایت جدید با هزینه بالغ بر پنج میلیارد تومان احداث و برخی سایت‌ها را نیز ارتقاء دادیم.

وی ادامه داد: ۲۲۵ روستای باقیمانده را برای امسال در برنامه داریم که به اپراتورها ابلاغ شده تا پایان سال جاری مشکل این روستاها حل شود.

صارمی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و داشتن نقاط کور در جاده‌های لرستان افزود: به همین منظور سالانه تعهداتی به اپراتورهای ابلاغ می‌شود که ملزم هستند پروژه را اجرا  در راستای رفع نقاط کور آنتن‌دهی در جاده‌ها کار کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به شناسایی ۱۲ کیلومتر از آزادراه خرم‌آباد - بروجرد - اراک که فاقد پوشش‌دهی است، بیان کرد: به عنوان نمونه منطقه سرنمک فاقد پوشش دهی بود که با افتتاح یک سایت همراه اول در این منطقه مشکل حل شد و در حال حاضر نیز در حال رفع نقاط کور دیگر در این مسیر هستیم.

وی با اشاره به این‌که ما در انجام وظیفه خود بین روستاها تفاوتی قائل نیستیم، افزود: تمام روستاهایی که دارای مشکل شناسایی شده‌اند را به وزارت ارتباطات معرفی کرده‌ایم که مجوز و اعتبار لازم را برای اجرای آن‌ها ابلاغ و تأمین کردند.

صارمی تصریح کرد: مشکل عمده ما در تأمین تجهیزات است که تحریم‌ها جلوی آن‌را گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: اکثر روستاهای ما صعب‌العبور هستند و برای رسیدن به آن‌ها ابتدا باید راه دسترسی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha