• پنجشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402032516437

مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور اعلام کرد: 

عرضه ۱۴۰ دستگاه کمپرسی و باری در نمایشگاه خودروی شیراز/سالانه ١٨٠٠ دستگاه کاربری تولید می‌شود

عرضه ۱۴۰ دستگاه کمپرسی و باری در نمایشگاه خودروی شیراز/سالانه ١٨٠٠ دستگاه کاربری تولید می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور از عرضه ۱۴۰ دستگاه کمپرسی و باری در بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز خبر داد.

محمدرضا رضایی در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: شرکت صنعتی آذر موتور، شرکتی با سابقه و قدمت دار است که از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را از ابتدا در بخش موتورسیکلت (AMICO) در کشور آغاز کرد.

او ادامه داد: از سال ٩٩ رویکرد شرکت تغییر و به سمت کاربری سازی با هدف اینکه مشتری بین کاربری ساز و خودروساز سردرگم نشود و این نیاز در قالب یک هلدینگ رفع شود، پیش رفتیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور با بیان اینکه تیراژ و تولید انبوه کاربری‌ها را آغاز کرده‌ایم، اعلام کرد که سالانه ١٨٠٠ دستگاه کاربری تولید و عرضه می‌شود.

رضایی همچنین کاربری اصلی این شرکت را کمپرسی ١٠ چرخ ١٦ متر مکعبی ذکر و خاطرنشان کرد: در کنار این کاربری، انواع کاربری‌های دیگر از جمله نیکسر، کاربری‌های باری، فلزی، چادری و ...نیز توسط شرکت آذر موتور تولید می‌شود.

او با بیان اینکه چهارمین سال متوالی است که به عنوان کاربری ساز در نمایشگاه خودرو شرکت می‌کنیم،  
استقبال مردم از بیستمین نمایشگاه خودرو شیراز را مطلوب اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور که معتقد است با توجه به حضور پر شور خودرو سازان و کاربری سازان و همچنین وابسته بودن این دو صنعت، صنعت خودرو خوش آتیه است، تصریح کرد: اگر صنعت خودرو سازی ما رونق بگیرد که اکنون به لطف بخش خصوصی محقق شده، کاربری سازهای ما هم رونق می‌یابند.

به گفته رضایی؛ در بخش ترانزیت نیز با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر خروج کشنده‌های دست دوم و ورود شرکت‌های مطرح در این عرصه، بازار پر رونقی ایجاد شده است.

او اظهار کرد: از طرفی دیگر با افزایش صادرات معادن و تقویت ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس، شاهد رونق بازار خودروسازان و کاربری سازان هستیم.

مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور به شرایط ویژه فروش محصولات این شرکت در نمایشگاه خودرو شیراز هم اشاره و عنوان کرد: ٥٠ درصد نقد و مابقی به صورت لیزینگ با پرداخت یکساله پیش‌بینی شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: ۱۴۰ دستگاه شامل؛ ٤٠ دستگاه کمپرسی و ١٠٠ دستگاه باری برای عرضه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

او همچنین با بیان اینکه در هلدینگ آمیکو و در دو بخش خودروسازی و کاربری سازی، ٦٥٠ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: با توجه به روزهای خوش صنعت خودرو، امید آن داریم که اشتغالزایی در این هلدینگ تا ١٥٠٠ نفر هم برسد.

مدیرعامل شرکت صنعتی آذر موتور در خاتمه اعلام کرد که هم‌اینک شرکت صنعتی آذر مونور، ٦٨ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha