• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402032415843
  • خبرنگار : 50038

تبلور شوق مطالعه بچه‌های جوزان در میان کتاب‌های اهدایی خیر ملایری

تبلور شوق مطالعه بچه‌های جوزان در میان کتاب‌های اهدایی خیر ملایری

ایسنا/همدان امروز توسط یکی از اساتید دانشگاه و یکی از خیرین فرهنگی ملایر، ۸۲ کتاب در عناوین مختلف به کتابخانه آیت الله شیخ شهاب الدین مصطفوی در دهستان جوزان اهداء شد.

دکتر ابوالقاسم جعفری، از اساتید برجسته دانشگاه، مدرس اخلاق و یکی از خیرین فرهنگی شهرستان ملایر در اقدامی ماندگار با حضور اعضای شورای جوزان ۸۲ جلد کتاب در عناوین مختلف مذهبی، شعر و ادبیات، تاریخ، لغت، فلسفه دین و ... را به کتابخانه جوزان اهداء کرد.

تبلور شوق مطالعه بچه‌های جوزان در میان کتاب‌های اهدایی خیر ملایری

مسئول کتابخانه آیت الله شیخ شهاب الدین مصطفوی دهستان جوزان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۰۰ عنوان کتاب به این کتابخانه اهداء شده است، مطرح کرد: با اهدای ۸۲ جلد کتاب استاد ابوالقاسم جعفری، شمار کتاب‌های اهدایی در سه ماهه اول سال جاری به حدود  ۲۰۰ جلد می‌رسد.

تبلور شوق مطالعه بچه‌های جوزان در میان کتاب‌های اهدایی خیر ملایری

آزاده کولیوند خاطرنشان کرد: این کتابخانه در سال ۱۳۷۱ تأسیس شده و در حال حاضر دارای ۱۰ هزار و ۹۷۱ نسخه کتاب و ۳۵۰ عضو فعال است که آقایان در روزهای زوج و خانم ها در روزهای فرد برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می کنند.

وی از برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن، انجام فعالیت های فرهنگی متنوع، بازی های دسته جمعی توسط کودکان، فعالیت های ورزشی، جمع خوانی کتاب های مختلف و آموزش قرآن توسط مهشید آریان‌فر، مربی قرآن دهستان جوزان در محل این کتابخانه خبر داد.

کولیوند با اشاره به استقبال بسیار خوب به کودکان و نوجوانان جوزان از فضای فرهنگی کتابخانه، افزود: اتاق کودک در این محیط فرهنگی کاملاً فعال است و تلاش می‌کنیم در کنار مطالعه مفید به بچه ها آموزش های فرهنگی و قرآنی ارائه بدهیم.

در ادامه عضو شورای دهستان جوزان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۳ روستا با مرکزیت جوزان وجود دارد، گفت: به همت مسئولان و پیگیری اعضای شورا، مرکز جامعه خدمات سلامت، مرکز آتش نشانی و ورزشگاه به افتتاح رسیده است.

تبلور شوق مطالعه بچه‌های جوزان در میان کتاب‌های اهدایی خیر ملایری

علیرضا ابراهیمی کتابخانه جوزان را یک نقطه قوت فرهنگی برای این منطقه دانست و تصریح کرد: جوزان  در حال حاضر نیازمند احداث اورژانس جاده ای است چراکه اگر اتفاق خاصی در جاده رقم بخورد و تصادفی رخ دهد، زمان رسیدن اورژانس از ملایر به جوزان طولانی بوده و این امر جان بیماران را به خطر می‌اندازد.

وی با تأکید بر لزوم راه اندازی اورژانس جاده‌ای و یا پایگاه امدادونجات در جوزان، خواستار همکاری مسئولان مربوطه و خیرین برای تأمین اعتبار در این زمینه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha