• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۰
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402032415730
  • خبرنگار : 71610

تظاهرات اعراب اراضی اشغالی در محکومیت جرایم قتل

تظاهرات اعراب اراضی اشغالی در محکومیت جرایم قتل

شهروندان عرب ساکن اراضی اشغالی با برگزاری تظاهراتی افزایش گسترده جرایم قتل در جامعه عربی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری سما در این باره اعلام کرد که درپی کشته شدن پنج نفر به ضرب گلوله در یک مشاجره در شهرک «یافه» در شهر «ناصره» اراضی اشغالی ۱۹۴۸ شاهد تجمع و فعالیت‌های اعتراضی در محکومیت این اتفاق بود.

ده‌ها دانشجوی فلسطینی ساکن اراضی اشغالی در تظاهرات برگزار شده در مؤسسه «التخنیون» در شهر حیفا شرکت کردند و کشتارهای بی رویه در جامعه فلسطینی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و شکست پلیس اسرائیل در ریشه کن کردن و تامین امنیت برای خود را محکوم کردند.

معترضان با برافراشتن پلاکاردهایی به زبان‌های انگلیسی، عربی و عبری بی‌توجهی دولت رژیم صهیونیستی به ریخته شدن خون اعراب اراضی اشغالی و عدم ایجاد برابری میان صهیونیست‌ها و اعراب ساکن این اراضی را محکوم کردند.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی علیه پلیس رژیم صهیونیستی خواستار مقابله با این جنایات شدند.

همچنین شماری از دانشجویان در دانشکده «براوده» در محله «الشاغور» در مرکز شهر «ام فحم» علیه خشونت و جنایت علیه جامعه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی و همدستی پلیس رژیم صهیونیستی در این جنایات تظاهرات کردند.

در همین راستا، ده‌ها معترض نیز خیابان ۶۵ در منطقه «وادی عاره» را در اعتراض به این جنایات مسدود کردند.

این اعتراضات در پی افزایش گسترده جرایم قتل در جامعه عربی که تعداد قربانیان آن از اوایل سال جاری میلادی تا کنون به ۹۶ تن رسیده، برگزار شده است.

بامداد جمعه گذشته در پی مشاجره در شهرک «یافه» در شهر «ناصره» پنج نفر به ضرب گلوله کشته شدند.

پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم مشارکت دادن دستگاه شاباک در تحقیقات درخصوص جرایم قتل در جامعه عربی تاکید کرده و گفته بود که این جرایم یک فاجعه برای اسرائیل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۲:۴۵

رژیم جعلی اسقاطیل با بهانه های مختلف و عبث بطور هدفمند جمعیت فلسطینی را نابود می کند تا منقطع النسل شوند: یکی کشتار کودکان که یکی در همین اواخر2ساله بود....یکی بمبارانهای موشکی و راکتی و یکی با عقیم سازی مردان...و....و....انواع روشهای آشکار و نهان و نامحسوس تا جمعیت عرب را قابل کنترل خود کند......تا بتواند بر مناطقی که خالی از جمعیت می کند استیلا و غلبه پیدا کند.......