• سه‌شنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402032314953
  • خبرنگار : 50628

مدیر کل بازرسی استانداری گلستان:

ارزیابی‌ها باید کارآمد و تصمیم‌ساز باشد/ تعامل با رسانه‌ها ملاک ارزیابی فرمانداران

ارزیابی‌ها باید کارآمد و تصمیم‌ساز باشد/ تعامل با رسانه‌ها ملاک ارزیابی فرمانداران

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با اشاره به دستور استاندار مبنی بر ارزیابی تمامی مدیران به صورت پیوسته، گفت: یکی از مولفه‌های ارزیابی در سال جاری تعامل با رسانه‌ها و دریافت نظرات مردم است.

هانی محمدی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و دیدار با سردبیر و اعضای هیئت تحریریه این رسانه با اشاره به اینکه از زمان تصدی مسئولیت تلاش کرده ام که نگاه به بازرسی و ارزیابی را یک نگاه کارشناسی و فنی قرار دهم، اظهار کرد: این باور در مجموعه اداره کل بازرسی استانداری تثبیت شده است که نتایج ارزیابی ما بسترساز تصمیم سازی های استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تاکید ما همیشه بر این است که ارزیابی ها باید کارآمد بوده و منتج به شناخت بهتر و نهایتا اصلاح روندهای معیوب شود، افزود: ما مخالف بازرسی های صوری و فاقد کارآیی هستیم و به همین منظور همکاران ما همواره با نگاهی علمی و روشمند در حال ارزیابی های متنوع و بر اساس بوم خاص استان هستند.

ارزیابی‌ها باید کارآمد و تصمیم‌ساز باشد/ تعامل با رسانه‌ها ملاک ارزیابی فرمانداران

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه با دستور استاندار ارزیابی فرمانداران و مدیران کل دستگاههیا اجرایی به صورت ماهانه و فصلی نیز انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم نظارت و ارزیابی را به سمت کمک، آسیب شناسی و آموزش هدایت کنیم تا به جای ایجاد اختلال در کار مدیران کمک کار آنها باشیم.

محمدی با اشاره به اینکه این همکاری و کمک نافی نقش نظارتی و برخورد با کم کاری ها نیست، ادامه داد: قطعا ارزیابی ها بستر بسیاری از انتصابات و جابه جایی ها خواهد بود که البته به صورت تخصصی در کمیته مرتبط خود مورد بررسی قرار میگیرد.

ارزیابی‌ها باید کارآمد و تصمیم‌ساز باشد/ تعامل با رسانه‌ها ملاک ارزیابی فرمانداران

وی از تدوین فرم ارزیابی مدیران اجرایی استان با نگاههای جدید و مبتنی بر پیشرفت و اهداف دولت مردمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین مولفه هایی که در این فرم های ارزیابی در نظر گرفته شده است توجه به تعامل با رسانه ها به عنوان واسطه بین مردم و دولت و بازوان امین مشورتی برای مدیران است.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با تقدیر از همراهی رسانه ها و اصحاب قلم با دولت مردمی، تاکید کرد: ما همچون گذشته آماده شنیدن صدای مردم، رسانه ها و همه دلسوزانی هستیم که با نقد و پیشنهاد سازنده در آبادانی و پیشرفت استان و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی یاریگر ما هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha