• دوشنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1402032214051
  • خبرنگار : 71460

آرایش سیتی برای فصل بعد تغییر نمی‌کند/ دی‌بروین شروع فصل را از دست می‌دهد

آرایش سیتی برای فصل بعد تغییر نمی‌کند/ دی‌بروین شروع فصل را از دست می‌دهد

پپ گواردیولا حداقل تا دو سال آینده این تیم را ترک نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، پپ گواردیولا، سرمربی موفق اسپانیایی قصد دارد قرارداد خود را با منچسترسیتی تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تمدید کند. گواردیولا از خارج از انگلیس پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است اما تصمیم گرفت تا دو سال دیگر در سیتی بماند و پس از آن درباره آینده خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

منچسترسیتی در فصلی که گذشت سه گانه کسب کرد و قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد. گواردیولا از سال ۲۰۱۶ هدایت سیتیزن‌ها را برعهده داشت. در این مدت، این تیم ۱۴ جام از جمله ۵ عنوان قهرمانی لیگ انگلیس را به دست آورد.

* سیتی بدون مغز متفکر در شروع فصل؟

به گزارش ایندیپندنت، کوین دی بروین، هافبک منچسترسیتی به دلیل مصدومیتی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر متحمل شد ممکن است شروع فصل جدید را از دست بدهد.
بازیکن بلژیکی در دقیقه ۳۵ آن دیدار تعویض شد. مصدومیت دی بروین، پارگی همسترینگ درجه ۳ است. اگر این مصدومیت تایید شود، بازیکن بلژیکی تا سه ماه زمان نیاز دارد تا بهبود یابد و به این ترتیب او دیدار سوپرجام اروپا برابر سویا و شروع فصل جدید را از دست خواهد داد.

در فصل قبل، دی بروین ۴۹ بازی برای سیتی انجام داد و ۱۰ گل به ثمر رساند و ۳۱ پاس گل داد.

* مادرم پول یک بستنی هم برای من نداشت

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت: من رویای خود را برآورده می‌کنم. مادر و پدرم در ورزشگاه بودند. من اهل شفیلد هستم و رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان نبود. این اتفاق برای من واقعا خاص است. یادم می‌آید مادرم حتی یک پوند پول نداشت برای من بستنی بخرد و من بسیار سپاسگزارم که او در ورزشگاه بود و همه این اتفاقات را دید.

پایان یک فصل درخشان با انتخاب بهترین بازیکن

در نهایت پایان یک فصل درخشان برای سیتی انتخاب بازیکن این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان بود. رودری، هافبک منچسترسیتی به عنوان بهترین بازیکن فصل قبل  لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.

این هافبک ۲۶ ساله تنها یک بازی را در این مسابقات از دست داد. گل فوتبالیست اسپانیایی در دیدار پایانی باعث قهرمانی سیتی در این رقابت‌ها شد.

رودری در مجموع ۱۲ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و ۲ گل زده دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha