• یکشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402032113144
  • منبع : باشگاه دانشجویان

نشریه «فـرهـنـگ پـویـا» منتشر شد

نشریه «فـرهـنـگ پـویـا» منتشر شد

پنجمین شماره نشریه دانشجویی«فرهنگ پویا»؛ فصلنامه علمی ـ عمومی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «تأثیــر فــن‌هــای شــکاف هوایــی بــر خنــک کــردن ســیم پیــچ هــا در یــک موتــور القایــی»، «تجزیه و تحلیل جریان حرارتی در موتور القایی»، «انتقال تجربه/ مصاحبــه بــا یکی از شــرکت‌های تولید محصــولات پزشــکی و ورزشــی کــه ســنجش تــوان انســان بــا تجهیــزات مکانیکــی و ورزشــی را یــدک می کشد»، «تازه‌های علمی/ آرتمیس، میزبانی ماه از اولین فضانورد زن و نخستین فرد رنگین پوست»، «آیا انسان به ماه بازمی‌گردد؟»، «چه فضاپیماهایی در برنامه آرتمیس به کار می روند؟»، «برنامــه آرتمیــس چگونــه بــه‌وجــود آمــد؟»، «معرفی نرم‌افزار 360 FUSION» از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

محمد جواد هادیان ـ سردبیر نشریه «فرهنگ پویا» در بخشی از مطلب سخن سردبیر نوشته است: «حمد و سپاس ایزد منان را که با الطاف بیکران خود این توفیق را به ما ارزانی داشت تا بتوانیم در راه ارتقای دانش عمومی و فرهنگی این مرز و بوم در زمینه نشریات دانشجویی و مجلات علمی مهندسی مکانیک و بیومکانیک گام‌هایی هرچند کوچک برداریم و در انجام رسالتی که برعهده داریم موثر واقع شویم.

گستردگی علوم و توسعه روزافزون، آن شرایطی را بوجود آورده که هر روز شاهد تحولات اساسی و چشمگیری در سطح جهان هستیم. این گسترش و توسعه نیاز به منابع مختلف و اطلاعات علمی را بیش از پیش روشن می‌کند، می‌دانیم کتاب به‌عنوان قدیمی‌ترین و امروزه مجلات و هفته نامه‌ها و نشریات، علمی راحت‌ترین راه دستیابی به اطلاعات هستند.

در این راستا نشریه علمی عمومی فرهنگ پویا با همکاری جمعی از دانشجویان فعال و اساتید شایسته در تلاش‌اند تا برای رفع کمبودها و نیازهای موجود، منابعی پربار معتبر و با کیفیت مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند.»

نشریه «فرهنگ پویا» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و مدیر مسئولی لیلا سلیمانی نصر و سردبیری محمد جواد هادیان به‌صورت  فصلنامه منتشر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha