• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402032012663
  • خبرنگار : 50184

در پایان دور رفت رقابت‌ها

کرمانشاه مقام سوم لیگ برتر بدنسازی ایران را کسب کرد

کرمانشاه مقام سوم لیگ برتر بدنسازی ایران را کسب کرد

ایسنا/کرمانشاه تیم اکسیژن کرمانشاه در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

مهدی حاتمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص عملکرد تیم کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور، اظهارکرد: این رقابت ها با حضور یازده تیم در دو گروه برگزار شد که تیم کرمانشاه با تیم های شاهین تهران، کلاسیک اصفهان، قرآن نویس قزوین و نیولایف تهران همگروه بود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در هشت رشتهِ فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس چلنج،  فیتنس اسپرت و فیتنس مدل برگزار شد که ورزشکاران کرمانشاه در شش رشته آن با حریفانشان رقابت کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه افزود: در پایان رقابت ها، از تیم کرمانشاه، مهدی سلطان آبادی در رشته فیتنس چلنج مدال طلا، سهیل کرمی در رشته فیزیک مدال طلا، یاسر رنجبر در رشته فیزیک کلاسیک مدال نقره و محمد رسول خانه ساز در رشته ماسکولار فیزیک و کامران بالکانه در رشته بادی کلاسیک مدال برنز کسب کردند و پیمان مارابی هم در بادی بیلدینگ چهارم شد.

وی تصریح کرد: تیم کرمانشاه در حالی با این نتایج و کسب 52 امتیاز در جایگاه سوم دور رفت مسابقات قرار گرفت که اگر در آن دو رشته دیگر هم نماینده‌ای داشتیم، قطعا در جایگاه دوم قرار می گرفتیم.

حاتمی تاکید کرد: فیتنس اسپرت و فیتنس مدل دو رشته تازه تاسیس در فدراسیون هستند که هنوز آن را در کرمانشاه راه اندازی نکرده ایم، برای همین در این مسابقات ورزشکاری در این دو رشته نداشتیم.

وی یادآورشد: برای دور برگشت مسابقات که 14 تیر ماه برگزار خواهد شد، برای این دو رشته هم ورزشکار جذب خواهیم کرد تا بتوانیم جزو دو تیم اول باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با بیان اینکه اصفهان برای دور برگشت رقابت‌ها در خواست میزبانی داده، گفت: اگر اصفهان میزبان این رقابت‌ها نشود، کرمانشاه درخواست میزبانی را برای دور برگشت و یا فینال مسابقات خواهد داد.

به گفته این مسئول، از هر گروه سه تیم به مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha