• شنبه / ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402032012130
  • منبع : نمایندگی اردبیل

اولین نشست تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای کشور در اردبیل برگزار شد

اولین نشست تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای کشور در اردبیل برگزار شد

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای ایران گفت: اولین نشست کمیته تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای ایران به مدت یک روز در اردبیل به‌منظور بررسی مشکلات و موانع برگزار شد.

مهدی صفری ۲۰ خرداد در اولین نشست تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: اولین نشست این کمیته به مدت یک روز و با حضور روسای سازمان‌های میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای ایران در اردبیل برگزار و موانع و مشکلات قانونی و اجرایی حوزه میادین و ساماندهی مشاغل شهری بررسی شد.

وی افزود: نشست‌های تخصصی برگزار و ساماندهی مشاغل از جمله وانت‌بارهای میوه‌ فروش، دست فروشان و مشاغل مزاحم در شهر مطرح و ۴۰ مصوبه در این موضوعات جمع‌بندی که طی جلسه‌ای بررسی و ۵ مصوبه مهم جهت اجرا در سطح کلان‌شهرهای کشور به کمیسیون معاونین خدمات شهری کلان‌شهرهای کشور ارجاع می‌شود.

رئیس کمیته میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای ایران با بیان این‌که تلاش کردیم میزبانی خوبی برای میهمانان باشیم، ادامه داد: دومین نشست این کمیته چند ماه دیگر به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتقال بازار آهن‌فروشان اردبیل به خارج شهر و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش کاری ماندگار است

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز در افتتاحیه اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری کلان‌شهرهای کشور به میزبانی اردبیل، اظهار کرد: انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری و ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش سال‌جاری در اردبیل اجرا و این اقدامات، کاری ماندگار است.

صفری بیان کرد: تمام تلاش تیم فعلی مجموعه شهرداری اردبیل اجرای برنامه‌ها و اقدامات خاص در راستای مطالبات شهروندان است که طی سالیان سال بدون پاسخ و بلاتکلیف باقی مانده است.

وی با اشاره به این‌که اقداماتی سطح شهر اردبیل انجام خواهیم داد که ماندگار می‌شوند، افزود: انتقال بازار آهن‌فروشان به خارج از محدوده شهری که یکی از خواسته‌های به‌حق مردم بود بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تلاش‌ها در مرحله اجرایی است که قطعا با اجرای این طرح کاری ماندگار در شهر خواهیم کرد.

 شهردار اردبیل ادامه داد: بازار آهن‌فروشان جدید در کورائیم در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار و با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود که عملیات احداث بازار سال جاری آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح شهر اردبیل اشاره کرد و بیان کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه‌فروش را بعد از کش‌قوس‌های مختلف امسال انجام خواهیم داد که در همین راستا قرار است بازارچه‌های روز میوه در نقاط مختلف شهر ایجاد شود.

اولین نشست تخصصی میادین میوه‌ و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهرهای کشور در اردبیل برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha