• جمعه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402031911885
  • خبرنگار : 71638

فدراسیون جهانی والیبال: برزیل برنده دربی دراماتیک آمریکای جنوبی/ رزنده: بازگشت عالی داشتیم

فدراسیون جهانی والیبال: برزیل برنده دربی دراماتیک آمریکای جنوبی/ رزنده: بازگشت عالی داشتیم

پیروزی برزیل مقابل آرژانتین در سایت فدراسیون جهانی والیبال بازتاب داشت.

به گزارش ایسنا، از بامداد امروز(جمعه) و از ساعت ۳:۳۰ دو تیم والیبال آرژانتین و برزیل به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۲ برزیل همراه بود.

این رقابت در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ به سود برزیل پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال در خصوص پیروزی برزیل نوشت: برزیل شجاع در دربی دراماتیک آمریکای جنوبی پیروز شد. این تیم با کمک زیادی از بازیکنان نیمکت نشین، رقیب قاره ای خود یعنی آرژانتین را در ست پنجم شکست داد. بازیکنان برزیل پس از دومین پیروزی خود در VNL ۲۰۲۳، جشن گرفتند.

برزیلی‌ها در یک رویارویی پنج سته به پیروزی رسیدند تا بعد از دو مسابقه بدون شکست باقی بمانند. بازگشت برزیل نتیجه تلاش تیمی بود چرا که این تیم از ۱۲ بازیکن موجود خود از بین ۱۴ بازیکن استفاده کرد. ریکاردو لوکارلی با ۱۷ امتیاز از نظر امتیازی پیشتاز بود و پس از او آلن د سوزا قرار گرفت که قبل از ترک زمین در ست سوم، ۱۳ امتیاز به دست آورد.

برونو رزنده، کاپیتان تیم برزیل که در جریان بازی وارد زمین شد، گفت: بازی مقابل آرژانتین همیشه برای ما خاص است. همیشه خوب است که در مسابقاتی با این همه احساسات درگیر بازی شوید و با چنین بازگشت عالی، پیروز میدان باشید. این روحیه ما بود. تیم ما زمان زیادی برای آماده سازی نداشت و در بهترین حالت خود بازی نمی کنیم اما اگر همه چیز را در زمین بگذاریم، همیشه می‌توانیم رقابت کنیم. ما در ابتدا کمی منفعل بودیم. فکر می‌کنم وقتی تهاجمی‌تر شدیم، مسابقه کمی تغییر کرد. ما بازیکنان زیادی داریم که امروز وارد می‌شوند و کمک می کنند و واقعا ۱۴ بازیکن در اینجا داریم که می توانند تفاوت ایجاد کنند. همه‌ی تیم مهم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha