• پنجشنبه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1402031811267
  • خبرنگار : 30188

خرید روسری جدید برند میس رز

خرید روسری جدید برند میس رز

روسری یک اکسسوری محبوب در میان بانوان است. محبوبیت روسری باعث شده تا تولیدکنندگان این محصول مدل‌های متنوعی از آن را تولید و به بازار عرضه کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از میس رز، روسری را می‌توان عنصر تکمیل کننده پوشش خانم‌ها دانست. لذا با انتخاب و خرید روسری جدید می‌توان تحولی چشمگیر در ظاهر خود ایجاد نمود. در ادامه با انواع روسری‌ها آشنا خواهیم شد.

انواع روسری

روسری‌ها را به روش‎‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند. به طور مثال اگر روسری‌ها بر اساس جنس پارچه تقسیم‌بندی شوند، به روسری‌های نخی، روسری حریر، روسری ژاکارد و ... خواهیم رسید.  روسری نخی را می‌توان محبوب‌ترین نوع روسری به شمار آورد. این محصولات هم در گرمای تابستان کاربرد دارند و هم در سرمای زمستان و به راحتی با لباس‌های خانم‌ها ترکیب می‌شوند. روسری‌های نخی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. این موضوع دست خانم‌ها را برای انتخاب باز می‌گذارد. با اندکی مراقبت می‌توانید از روسری نخی خود مدت‌ها استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

همچنین روسری‌ها بر اساس اندازه به روسری‌های قواره کوچک و روسری‌های قواره بزرگ تقسیم می‌شوند. اندازه روسری‌های قواره کوچک کمتر از ۹۰ سانتی‌متر و اندازه روسری‌های قواره بزرگ بیشتر از ۱۲۰ سانتی‌متر است. به طور مثال روسری دخترانه با توجه به اندازه خود در دسته روسری‌های قواره کوچک قرار می‌گیرد. فروشگاه شال و روسری میس رز با آدرس اینترنتی https://missrosescarf.ir/ جدیدترین مدل‌های روسری دخترانه را با طرح‌های مختلف و متنوعی مانند طرح گل، طرح حیوانات، طرح توپی و ... تولید و با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌کند.

خرید روسری جدید برند میس رز

روسری‌ها بر اساس زمان استفاده نیز به دسته‌های بهاره، پاییزه و ... تقسیم می‎شوند. این دسته‌بندی هم با توجه به جنس روسری‌ها صورت می‌گیرد. بهار فصل تولد دوباره طبیعت است. در این فصل هوا رو به گرما می‌گذارد. لذا در تولید محصولات بهاره از پارچه‌های نخی استفاده می‌شود. طراحی روسری‌های بهاره با الهام از طبیعت صورت می‌گیرد تا بیشترین درجه از شادابی را برای شما به ارمغان بیاورد. اما در تولید روسری‌های پاییزه از پارچه‌های ضخیم‌تر استفاده می‌شود.

خرید اینترنتی شال و روسری 

مشغله‌های زندگی روزمره، امکان خرید حضوری را برای مردم به حداقل رسانده است. در این میان ویژگی‌های منحصر به فرد خرید اینترنتی باعث شده که این شیوه خرید بین خانم‌ها رواج پیدا کند. فروشگاه‌های مختلفی امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. میس رز نیز با ارائه جدیدترین مدل‌های شال و روسری در فروشگاه اینترنتی خود با استقبال بی نظیر خانم‌های شیک پوش مواجه شده است.

خرید روسری جدید برند میس رز

فروشگاه میس رز با عرضه انواع شال و روسری به صورت مستقیم از کارخانه، واسطه‌ها را حذف کرده و محصولات خود را با قیمتی استثنایی ارائه می‌کند. نکته قابل توجه دیگر این است که تمامی سفارشات به صورت رایگان به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود. همچنین امکان خرید عمده شال و روسری به قیمت بازار برای تمام مشتریان این فروشگاه فراهم است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۸ ۱۳:۵۱

من بچه های میس رز رو میشناسم. از طراحی تا بسته بندی رو خودشون انجام میدن. کاراشونم خیلی خوبه.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۱ ۰۷:۵۵

پارسال یه روسری جدید خریدم از این فروشگاه (طرح طاووس) هنوزم دارم استفاده می کنم. مثل روز اولیه که خریدم. کیفیت عالی

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۱ ۱۶:۳۶

ولی من همون طرح طاووس رو خریدم یه مقدار پررنگتر از عکسش بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۰۲:۱۹

روسری طرح کاشی خیلی زیبا بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۱۱:۴۱

طرحای خوبی داشتن. آفرین

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۴ ۱۲:۲۷

مطلب خوبی بود.

avatar
۱۴۰۲-۰۳-۲۷ ۰۷:۵۴

روسریای قواره کوچیکشونم خوب بود.