• چهارشنبه / ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402031710578
  • خبرنگار : 71610

اذعان رئیس پلیس اسرائیل به بحرانی بودن وضعیت نیروی انسانی در این تشکیلات

اذعان رئیس پلیس اسرائیل به بحرانی بودن وضعیت نیروی انسانی در این تشکیلات

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی در سخنانی به بحرانی بودن وضعیت منابع و نیروی انسانی در تشکیلات پلیس این رژیم اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، کوبی شبتای، فرمانده کل پلیس رژیم صهیونیستی در سخنانی با هشدار نسبت به وخامت وضعیت نیروی انسانی در تشکیلات پلیس، وضعیت موجود در آن را فاجعه بار توصیف کرد.

 وی اذعان کرد که در چنین صورتی پلیس قادر به مهار حوادث امنیتی در چند جبهه نخواهد بود.

شبتای گفت: اگر حادثه چند جبهه‌ای در اسرائیل رخ دهد، نمی‌دانیم چگونه آن را مهار کنیم و اگر موضوع دستمزد افسران پلیس بهبود نیابد، شاهد بهبودی در وضعیت موجود نخواهیم بود.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی همچنین با تایید فاجعه آمیز بودن وضعیت نیروی انسانی در مراکز پلیس، گفت که تمامی بخش‌ها از نظر تعداد پرسنل دچار بحران هستند.

 وی با اشاره به اینکه در بودجه برای این مشکل مبلغی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با این وجود ما در بهترین وضعیت نیستیم.

شبتای ادامه داد: پس از تحقیقات درباره استفاده از نرم افزارهای جاسوسی به کار پلیس آسیب وارد شده است و پس از آن حادثه دست ما بسته شده است و اگر این ابزار را در اختیار ما قرار ندهند، نمی‌توانیم پاسخ مناسبی به اتفاقات و حوادث بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۰۳-۱۷ ۱۴:۴۰

این وضعیت از درون خاک رژیم اسقاطیل از زبان مقامات خودشان حالا فرض می کنیم گرچه هنوز اتفاق نیفتاده محور مقاومت از تمام نقاط صفر مرزی تمام کشورهای هم مرز با اسقاطیل از چند جبهه با همدیگر در یک عملیات محاسباتی دقیق و برنامه ریزی شده در یکروز یکساعت یک دقیقه و یک ثانیه محاسبه کنند که موشکها و راکتها و....به نقاط حساس از پیش تعیین شده همزمان اصابت کنند آنگاه خیلی دوست داریم ببینیم سپر دفاعی معروف اسقاطیلی چگونه از مواضع حساس اسقاطیل دفاع می کند بطور مثال: فرودگاه بن گوریون یا مرکز هسته ای دیمونا در صحرای نقب یا مخاذن معروف آمونیاک و....و....و....مراکز سایبری و فرماندهی............چند جبهه ای این چنینی در یک عملیات ویژۀ واقعی در جنگ آرزوی ماست به امید چنین عملیاتی