• یکشنبه / ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402031409193
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام:

دشمن از تاثیر جهانی انقلاب اسلامی در هراس است

دشمن از تاثیر جهانی انقلاب اسلامی در هراس است

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: استکبار جهانی در تلاش است که به اسلام، برای جلوگیری از تاثیر انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی ضربه بزند ولی مکر آن‌ها به خودشان باز می‌گردد و ملت ما پیروز و سربلند با رهبری آیت الله خامنه‌ای به اهداف عالی انقلاب اسلامی خواهند رسید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین « اله نور کریمی‌تبار »امروز در مراسم رحلت امام خمینی(ره) که در مصلی شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بزرگ مردی است که کاخ ستمگران را در هم کوبید و باعث امید مستضعفان شد و پرچم اسلام را در سراسر دنیا گسترش داده  و رابطه‌ای را با خدا و مردم ایجاد کرد که نشان داد هر کسی که با خدا باشد خدا در دل‌های مردم، محبت او را ایجاد می‌کند.

وی گفت: وجود امام یک آیه بزرگ خداشناسی است و تا زمانی که آرامش یافت قیام بزرگی علیه مستکبران بود،  هیچ قدرتی نتوانست بر او آسیبی برساند، همه کاری کردند ولی بعد از۸  دهه عمر طبیعی به دیدار حق شتافت، این نشانه فردی است که به جز خدا، ترسی نداشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: مکتب امام خمینی (ره) ولایت فقیه را به همه دنیا نشان داد و  قیامش برای خدا و دعوت او تنها برای خدا بود و مردم ما نشان دادند که همواره با جان و مالشان رهرو ولایت هستند و هیچ‌گونه ترسی ندارند و امام پرچمی برافراشت که در سراسر دنیا به اهتزاز درآمده و در زمانی که کسی جرات نمی‌کرد اسم آمریکایی را به زبان بیاورند، حق زندگی یک انسان آزاده رو از او گرفتند. خداوند چنین مقدر می‌کند که چنین شخصی چهار دهه از زمانی که اسمی از آورده می‌شود صلوات می فرستند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: امام اصلاح را از خود شروع کرد و در معنویت و عرفان سرآمد زمان خود بود و ارتباط خود با خدا را اصلاح کرد تا بتواند مردم را به حرکت بیاورد و درس عرفان و شهادت را به دنیا نشان دهد چرا که وقتی که انسان تمام حرکات و رفتارش برای خدا باشد و در گفتار و عمل صادق باشد خداوند حامی و پشتیبان اوست چون امام به دنبال عنوان، شهرت، ریاست طلبی و جمع کردن ثروت نبود، کسی بود که یک زندگی زاهدانه در خانه‌ای محقر داشت و در واقع کسی بود که برای زمامداران حکومت‌ها الگو است.

کریمی‌تبار با تاکید بر اینکه امام کسی بود که آنچه در تصور هیچ نظریه پردازی نمی‌گنجید را محقق ساخت و شاگردانی را تربیت کرد تا اهداف امام و نظامی را که می‌خواهد به دنیا معرفی کنند، ادامه داد:امام خمینی (ره) از شخصیت‌های نادر تاریخ است که نظیر او پیدا نمی‌شود چرا که وی به هدف و پیروزی در اهدافش ایمان داشت.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نظامی را معرفی کرد که مردم آن را انتخاب کردند و تیزبینانه سپاه و بسیج را تشکیل داد تا مردم در مقابل قدرت‌های دنیا ایستاده و طعم پیروزی را بچشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha