• جمعه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1402031207981
  • منبع : وزارت ارتباطات و فناوری‌ اطلاعات

وزیر ارتباطات:

رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد

رساندن بسته پستی در کمترین زمان و با کیفیت بالا باید در اولویت باشد

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسوولیت بزرگی دارد، از مدیران این شرکت خواست تا برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی و مدیران کل استان های شرکت ملی پست  تاکید کرد: شرکت پست نقش کلیدی و مسوولیت بزرگی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک بر عهده دارد.

وی با اشاره به سخنان اش در افتتاحیه نمایشگاه پست درباره نقش پلتفرم های تجارت الکترونیکی داخلی، افزود: با وجود پلتفرم های بومی در کشور ما برای تجارت داخلی نیاز به بیگانه نداریم و البته حتما برای مبادلات خارجی مردم نیاز به پلتفرم های خارجی داریم.

وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی پلتفرم های بومی توسط جوانان کشور، تصریح کرد: این در صورتی است که در بسیاری از کشورهای دیگر حتی اروپایی مردم برای کارهای خود مانند مبادله کالا و حمل و نقل به پلتفرم های خارجی وابسته هستند.

وی با تاکید به اینکه ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت باشد، افزود: توسعه زیرساخت ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از فناوری های نوین باید منجر به ارائه خدمت با کیفیت شود.

زارع پور رساندن درست بسته پستی در کمترین زمان و با اخلاق مناسب را از اصول اساسی کار در پست عنوان کرد و گفت: همکاران موزع پست، پیشانی کار شرکت پست به شمار می روند که در ارتباط مستقیم با مردم هستند و باید مثل همیشه بااخلاق خوش به مردم خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت های پست به این شرکت کمک کرده است، اعلام کرد: در سال جاری نیز برای توسعه زیرساخت ها و نوسازی ناوگان پست با هدف هوشمندسازی و استفاده از فناوری های نوین در پست اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات با تاکید به لزوم پاسخگویی مدیران به مردم از شبکه «ویراستی» برای ارتباط بهتر در این حوزه نام برد و از تمام مدیران پست خواست که برای ارتباط بهتر و بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان در کمترین زمان در این شبکه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تامین معیشت کارکنان پست دارای اهمیت است، در این جلسه از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده نزدیک برای بهبود معیشت آنان خبر داد.  

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت ملی پست درباره مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن موضوعاتی را مطرح و پیشنهاداتی نیز ارائه کردند.

گفتنی است؛ ضعف زیرساخت های پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح پرداختی ها متفاوت، افزایش نقش رگولاتوری پست در بازار پستی، ایجاد مرکز تحقیقات و پژوهش پست و عدم استراتژی بلندمدت به دلیل چالش های روزمره از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha