• پنجشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402022818336
  • خبرنگار : 71649

سرمربی مس کرمان پس از سقوط به دسته یک: از همه هواداران غدرخواهی می‌کنم

سرمربی مس کرمان پس از سقوط به دسته یک: از همه هواداران غدرخواهی می‌کنم

سرمربی مس کرمان پس از سقوط تیمش از همه هواداران عذرخواهی کرد.

‌به گزارش ایسنا، فرزاد حسین‌خانی پس از شکست مقابل سپاهان و سقوط به لیگ یک در نشست خبری پس از بازی گفت: قبل از آنکه بخواهیم به بازی بپردازیم به دلیل سقوط تیم مس کرمان به لیگ یک از همه هواداران کرمان عذرخواهی می‌کنم. باید هواداران این را بدانند که در سقوط این تیم ما هم سهیم هستیم. همه تلاش خود را کردیم که مس کرمان در لیگ برتر بماند اما نشد که بشود.

او گفت: اگر بخواهم درباره مس کرمان صحبت کنم باید به اولین بازی دور برگشت‌مان مقابل نفت مسجدسلیمان برگردیم. در همین نشست خبری بعد از بازی به مسئولان باشگاه مس کرمان این هشدار را دادم که در آینده روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت و بعد از آن اسیر جنگ داخلی شدیم. بعد از آن کسی به تیم کمک نکرد. بعد از اتفاقات ما ۵ امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم، از همان روز بزن‌بزن‌ها در باشگاه ما شروع شد. با توجه به اینکه ۵ امتیاز با قعر جدول فاصله داشتیم تیم را رها کردند. حالا نوبت تسویه‌حساب‌های شخصی است. مسئولان باشگاه به‌ جای اینکه تیم خودشان را تقویت کنند، به فکر دعواهای خودشان بودند.

حسین‌خانی در ادامه گفت: مسئولان باشگاه به جای کمک‌کردن به تیم، به فکر مذاکره با مربیان دیگر بوده و دنبال تصفیه‌حساب‌های شخصی خود بودند. من گفته‌ام و می‌گویم که باشگاه مس کرمان ستاد انتخاباتی نیست. خواهش می‌کنم که بگذارید ورزشی‌ها برای این باشگاه تصمیم بگیرند و فضا را آلوده نکنند. تیم به لیگ یک سقوط کرد سود آن برای مسئولان باشگاه چه بود؟ سال ۹۲ هم که مربیان و بازیکنانی بزرگی داشتیم به لیگ یک سقوط کردیم. چرا در آن مقطع مربیان مورد هجمه قرار نگرفتند؟ اما امروز که تیم سقوط کرده است تمام اهانت‌ها به من می‌شود. آیا شما احساس نمی‌کنید یک جای کار می‌لنگد؟ من آدم ضعیفی بودم و انگ‌های زیادی به من زدند و من را باندباز خواندند. مس نوین هم سقوط کرد آیا این هم اشتباه مربی بود؟ شما نگاه کنید ببینید در یک سال گذشته چه بر سر ورزش مس کرمان لیگ برتری و بقیه تیم‌ها آمده است. احساس نمی‌کنید برخی‌ها که برای فوتبال تصمیم می‌گرفتند دنبال برخی مسائل بوده‌اند؟ خانواده خوبی نبودیم. امروز به چشم خودم آدمی را روی سکو دیدم که هدایت تیم نونهالان مس کرمان را بر عهده دارد و داشت به سرمربی تیم خود که من باشم فحش می‌داد. شما حساب کنید من در کنار خانواده‌ای زندگی می‌کردم که از یک سفره نان می‌خوردند اما درون آن تف می‌کردند. مس کرمان خانواده خوبی نبود که امروز به لیگ یک سقوط کرد.

حسین‌خانی ادامه داد: شما نگاه کنید تیم بسکتبال یا هندبال برای پیروزی‌هایشان چقدر پاداش گرفته‌اند؟ کوچک‌ترین اتفاق درون‌تیم فوتبال به بیرون از خانواده منتقل می‌شد. مگر می شود که اینطور اطلاعات درز پیدا کند؟ چرا نگفتید که شوفر را مسئول فنی یا غیر فنی تیم ورزشی گذاشته‌اید! من زمانی که مس کرمان در لیگ یک بود، با توجه به ارتباطی که با رئیس مس کرمان داشتم تمام افرادی را که به ضرر باشگاه مس کار می‌کردند دور کردم و نتیجه آن صعود مس کرمان به لیگ برتر بود اما وقتی که تیم به لیگ برتر صعود کرد همه افرادی که کنار رفته بودند به کار خود برگشتند و حالا حال و روز ما را می‌بینید!

او ادامه داد: من کسی نیستم که آویزان یک باشگاه باشم تا پست یا سمتی بگیرم. من در این باشگاه بزرگ شدم. از هوادارانی که به من توهین کردند ناراحت نمی‌شوم؛ چرا که کسی که شرف ندارد، به خود اجازه می‌دهد به دیگران هم توهین کند. هوادارانی که قلبا مس کرمان را دوست دارند، فرزاد حسین‌خانی را به این جایگاه رساندند و من را بزرگ کردند. مطمئن باشید تا زمانی که کسانی که مربوط به باشگاه نیستند در باشگاه حضور داشته باشند، این بازشگاه روز خوبی به خود نمی بیند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده روی نیمکت تیم مس کرمان حضور خواهد داشت یا نه؟ گفت: با توجه به فضایی که در شهر و باشگاه حاکم است، تصمیم گرفته‌ام که یک مدت از شهر کرمان بروم چرا که دلم از خیلی از افراد گرفته است حتی با اینکه قرارداد دارم. مطمئن باشید بعد از سه فصل سخت و سنگین در مس کرمان دیگر خسته شده‌ و نمی‌توانم ادامه دهم. با توجه به اتفاقاتی هم که افتاده است استراحت کنم بهتر است و برای همه  آرزوی موفقیت می‌کنم. تمام این صحبت‌های من به معنای استعفا از  مس کرمان است. شرایط لیگ برتری را نداریم. تیم مس کرمان ابزار بدنسازی هم نداشت و تمام تجهیزات بدنسازی تیم با کمک من و ... جمع شد. وسایل بدنسازی آنچانی منظور نیست وسایل معمولی هم نداشتیم. ما خانواده خوبی نبودیم.

حسین‌خانی درباره اینکه آینده تیم مس را با توجه به سقوط به لیگ یک چه طور خواهد دید، گفت: پیشگو نیستم که پیش‌بینی کنم چه اتفاقاتی برای مس کرمان خواهد افتاد اما جوی که بر ورزش استان کرمان حاکم است شاید به صورت مقطعی اتفاقات خوبی بیفتد اما ماندگار نیستیم. شاید در آینده اتفاقات خوبی بیفتد ولی مطمئن باشید در آینده هم شخص دیگری به جای من روی این صندلی خواهد نشست و درباره این مسائل صحبت خواهد کرد. تا زمانی که یک اتحاد در استان کرمان به وجود نیاید هیچ اتفاقی در ورزش این شهر نخواهد افتاد. شاید مقطعی بتوانیم موفق باشیم، اما این موفقیت‌ها ماندگار نخواهد بود. چرا زمانی که محمودی‌نیا از تیم کنار رفت کسی دلیل آن را نپرسید؟ شاید اگر سوال می‌شد امروز ما سقوط نمی‌کردیم و اکنون خوشحال می‌بودیم. شاید با صحبت‌های او بسیاری از باشگاه مس کرمان می رفتند. ۲۱ امتیاز گرفتیم اما رقیب ما هفت امتیاز از داوری گرفتند که می توانم این موضوع را ثابت کنم. با این امتیازات آنها در لیگ برتر ماندگار شدند. شرمنده ام که نتوانستیم امتیاز را در این استان نگه داریم.

او در پایان گفت: گل‌گهر سیرجان در ۵ هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته بود. گفته بودیم که تمرکز تیم روی بازی خود باشد نه بازی با گل‌گهر. پیشبنی کرده بودنم که گل‌گهر امتیاز می دهد و این به دلیل شرایط بد تیم گل‌گهر بود. یکسری ‌ها منتظر سقوط تیم بودند تا برخی ها شروع کنند به شعاردادن و یکسری هم فیلم بگیرند تا در فضای مجازی پخش کنند که همگی برنامه‌ریزی‌شده بود. من همه اینها را می‌شناسم. از قبل این موضوعات را می‌دانستم و فقط من را سیبل کردند. قطعی برق برای ما تعجب آور بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha